Szekeres Viktor
Lesz A hihetetlen család 3
Folytatódik a The Incredibles.
A hétvégén került megrendezésre a Kalifornia állambeli Anaheimben a nyolcadik D23 Expo, ami a Disney nagyszabású rendezvénye, melynek középpontjában egy ideje már nem csak a Disneylandes látványosságok állnak, hanem a Disney stúdió által gyártott és bemutatás előtt álló filmek, valamint sorozatok is, melyek többségéről exkluzív információkat kaphattak a látogatók és a sajtó. A stúdió természetesen a nagyobb brandjeire, a Star Warsra és a Marvelre, valamint a Pixarra koncentrált. Utóbbi stúdiótól például bejelentettek egy újabb folytatást, A Hihetetlen család (The Incredibles) harmadik részét, amihez egy logót is kiadtak.
Az, hogy a Disney folytatni akarja A Hihetetlen családot, nem meglepetés, főleg, hogy annak második része egy ideig minden idők legsikeresebb animációja volt. 2004-ben az első rész egész pontosan 261 millió dollár amerikai bevételt hozott, miközben a világ többi részén 370 millió dollárig jutott el, míg a jó érzékkel bekért folytatás 2018-ban 609 milliót hozott hazájában, miközben nemzetközileg 635 milliót produkált.
A hétvégén került megrendezésre a Kalifornia állambeli Anaheimben a nyolcadik D23 Expo, ami a Disney nagyszabású rendezvénye, melynek középpontjában egy ideje már nem csak a Disneylandes látványosságok állnak, hanem a Disney stúdió által gyártott és bemutatás előtt álló filmek, valamint sorozatok is, melyek többségéről exkluzív információkat kaphattak a látogatók és a sajtó. A stúdió természetesen a nagyobb brandjeire, a Star Warsra és a Marvelre, valamint a Pixarra koncentrált. Utóbbi stúdiótól például bejelentettek egy újabb folytatást, A Hihetetlen család (The Incredibles) harmadik részét, amihez egy logót is kiadtak.
Az, hogy a Disney folytatni akarja A Hihetetlen családot, nem meglepetés, főleg, hogy annak második része egy ideig minden idők legsikeresebb animációja volt. 2004-ben az első rész egész pontosan 261 millió dollár amerikai bevételt hozott, miközben a világ többi részén 370 millió dollárig jutott el, míg a jó érzékkel bekért folytatás 2018-ban 609 milliót hozott hazájában, miközben nemzetközileg 635 milliót produkált.