Szekeres Viktor

Nagyszabású film sült be, olcsó horror aratott hatalmas sikert

Fordított hétvége volt Hollywoodban.

Sokan becsülik alá a marketing erejét, de a Longlegs - A rém (Longlegs) című sorozatgyilkosos művész thriller egyértelműen a reklámjainak köszönhetően hálózott be rengeteg nézőt. A NEON kampánya olyan sikeres volt, hogy csak pénteken 10 millió dollárt termelt Amerikában - más kérdés, hogy a kritikuskedvenc filmért a nézők nem voltak annyira oda (ami nem meglepő a művészieskedős aspektusa miatt), így csak C+-os CinemaScore-t kapott.

A hét nagy premierje Scarlett Johansson és Channing Tatum romantikája volt, ami már igencsak bejött a közönségnek (cserébe a kritikusok nem voltak oda érte), azonban elég kevesen mentek el a vetítésekre, hogy értékelhessék a filmet, mely mindössze 4,5 milliós pénteket produkált.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!