Szekeres Viktor
Rekordot döntött az új Ted
Jól indult a Ted.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Pár forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről. Egyrészt a platformok előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött (ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül), másrészt pedig a Nielsen pár hét késéssel mért nézettségi adatokat is közöl Amerikára nézve, pontosan úgy, ahogy a lineáris műsorok esetében, azaz a tévékészülékek működését mérve.
A Peacock a Ted premierje kapcsán a sajtóközleményes megoldáshoz folyamodott, és abból az derült ki, hogy a sorozat volt a platform legnézettebb saját gyártású címe az első 3 nap nézettsége, órában mért nézési mennyisége alapján. Azt persze nem tudni, hogy ez hány órát vagy nézőt fed, és azért azt is érdemes megjegyezni amellett, hogy az efféle teljesítmény mindig megsüvegelendő, hogy a sorozat teljes szezonját azonnal elérhetővé tették, így a legtöbb, 1-2-3 résszel debütáló Peacock-sorozatot nem csoda, hogy lenyomta a Ted.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Pár forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről. Egyrészt a platformok előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött (ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül), másrészt pedig a Nielsen pár hét késéssel mért nézettségi adatokat is közöl Amerikára nézve, pontosan úgy, ahogy a lineáris műsorok esetében, azaz a tévékészülékek működését mérve.
A Peacock a Ted premierje kapcsán a sajtóközleményes megoldáshoz folyamodott, és abból az derült ki, hogy a sorozat volt a platform legnézettebb saját gyártású címe az első 3 nap nézettsége, órában mért nézési mennyisége alapján. Azt persze nem tudni, hogy ez hány órát vagy nézőt fed, és azért azt is érdemes megjegyezni amellett, hogy az efféle teljesítmény mindig megsüvegelendő, hogy a sorozat teljes szezonját azonnal elérhetővé tették, így a legtöbb, 1-2-3 résszel debütáló Peacock-sorozatot nem csoda, hogy lenyomta a Ted.