Szekeres Viktor
Elég komolyan agyonverte a TV2-t a Sztárbox
Az embereket nagyon érdekelte, ahogy híres emberek verekednek egymással.
Az RTL közleménye alapján a Sztárbox minden adása "egyértelmű fölénnyel nyerte meg saját idősávját a 18-49 éves korosztály körében." A valóságshow-nak jelenleg hat adása szerepel a 10 legnézettebb idei műsor listáján ebben a kategóriában. A műsor átlagos lineáris közönségaránya a 18-49 évesek között 30,3% volt, a teljes népesség körében pedig 757 ezren nézték, de ez a teljesítmény már közel sem volt elég az első helyhez, a Dancing With The Stars és a Sztárban sztár leszek! jó pár adása is több nézőt hozott, értelemszerűen a különbség annyi volt, hogy míg az RTL műsorát a fiatalok nézték, addig a TV2-t inkább a nyugdíjas és a nyugdíjhoz közeli közönség favorizálta.
További érdekesség, hogy a Sztárbox hét héten át tartó versenysorozatát leginkább a fiatal, magas iskolai végzettségű és vásárlóerejű célcsoport követte. A 18-29 évesek körében 39,6%-os, a 30-39 évesek körében pedig 33,8%-os átlagos lineáris közönségarányt ért el. (Forrás: Nielsen Közönségmérés.)
Az RTL közleménye alapján a Sztárbox minden adása "egyértelmű fölénnyel nyerte meg saját idősávját a 18-49 éves korosztály körében." A valóságshow-nak jelenleg hat adása szerepel a 10 legnézettebb idei műsor listáján ebben a kategóriában. A műsor átlagos lineáris közönségaránya a 18-49 évesek között 30,3% volt, a teljes népesség körében pedig 757 ezren nézték, de ez a teljesítmény már közel sem volt elég az első helyhez, a Dancing With The Stars és a Sztárban sztár leszek! jó pár adása is több nézőt hozott, értelemszerűen a különbség annyi volt, hogy míg az RTL műsorát a fiatalok nézték, addig a TV2-t inkább a nyugdíjas és a nyugdíjhoz közeli közönség favorizálta.
További érdekesség, hogy a Sztárbox hét héten át tartó versenysorozatát leginkább a fiatal, magas iskolai végzettségű és vásárlóerejű célcsoport követte. A 18-29 évesek körében 39,6%-os, a 30-39 évesek körében pedig 33,8%-os átlagos lineáris közönségarányt ért el. (Forrás: Nielsen Közönségmérés.)