Szekeres Viktor
Kikerült a netre a legújabb DC-mozifilm nyitójelenete
Így kezdődik a Kék Bogár.
A Warner a lenti videóval nyomta meg Blue Beetle című DC-filmet a digitális premier alkalmából, ezzel ismét elővéve az egyik leghatékonyabb marketinges eszközt, amivel legjobban lehet beetetni a nézőket. A videó ugyanis a film nyitányát, első 10 percét tartalmazza, mely láttán biztosan lesznek olyanok, akik azt mondják, hogy ezt látniuk kell annak ellenére, hogy egyébként nem tervezték. Más kérdés, hogy az efféle leginkább mozis bemutatók esetében lehet nyerő, mint ahogy annak idején a Wantednél is történt.
A film már kapható digitális formában idehaza is, nemsokára a streaming premierjére is sor fog kerülni. Moziban elég szerényen szerepelt, miután Amerikában 70, a világ többi részén pedig 55 millió dollár bevételt hozott. De legalább nem sikerült rosszul
A Warner a lenti videóval nyomta meg Blue Beetle című DC-filmet a digitális premier alkalmából, ezzel ismét elővéve az egyik leghatékonyabb marketinges eszközt, amivel legjobban lehet beetetni a nézőket. A videó ugyanis a film nyitányát, első 10 percét tartalmazza, mely láttán biztosan lesznek olyanok, akik azt mondják, hogy ezt látniuk kell annak ellenére, hogy egyébként nem tervezték. Más kérdés, hogy az efféle leginkább mozis bemutatók esetében lehet nyerő, mint ahogy annak idején a Wantednél is történt.
A film már kapható digitális formában idehaza is, nemsokára a streaming premierjére is sor fog kerülni. Moziban elég szerényen szerepelt, miután Amerikában 70, a világ többi részén pedig 55 millió dollár bevételt hozott. De legalább nem sikerült rosszul