Szekeres Viktor
És tényleg sokan nézték az Ahsokát
Az Ahsoka még a Nielsen listájára is felkerült.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Pár forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről. Egyrészt a platformok előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött (ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül), másrészt pedig a Nielsen pár hét késéssel márt nézettségi adatokat is közöl Amerikára nézve, pontosan úgy, ahogy a lineáris műsorok esetében, azaz a tévékészülék működését mérve.
Mint arról már beszámoltunk, a Disney az Ahsoka premierje kapcsán jelezte, hogy a sorozat első része globálisan 14 millió megtekintést ért el, ami ugyan csak egy levegőben lebegő szám volt, de mindenképp arra utalt, hogy olyan a nézettsége, amit érdemes volt megemlíteni. És valóban, a legfrissebb Nielsen listákon is feltűnt a sorozat 829 millió perc megtekintést produkálva az amerikai tévékészülékeket, amivel az Ahsoka az Original sorozatok közül a második helyet szerezte meg a premierjének hetében a két részével - az első a Netflixes Who Is Erin Carter? volt 1,037 milliárd perccel, viszont hét epizóddal. Hogy az Ahsoka eredménye kontextust kapjon: a szám valamivel kevesebb, mint az egy epizóddal kezdő Secret Invasion nyitányának kétszerese, vagyis a Marvel-sorozat összességében azért több embert érdekelt Amerikában.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Pár forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről. Egyrészt a platformok előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött (ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül), másrészt pedig a Nielsen pár hét késéssel márt nézettségi adatokat is közöl Amerikára nézve, pontosan úgy, ahogy a lineáris műsorok esetében, azaz a tévékészülék működését mérve.
Mint arról már beszámoltunk, a Disney az Ahsoka premierje kapcsán jelezte, hogy a sorozat első része globálisan 14 millió megtekintést ért el, ami ugyan csak egy levegőben lebegő szám volt, de mindenképp arra utalt, hogy olyan a nézettsége, amit érdemes volt megemlíteni. És valóban, a legfrissebb Nielsen listákon is feltűnt a sorozat 829 millió perc megtekintést produkálva az amerikai tévékészülékeket, amivel az Ahsoka az Original sorozatok közül a második helyet szerezte meg a premierjének hetében a két részével - az első a Netflixes Who Is Erin Carter? volt 1,037 milliárd perccel, viszont hét epizóddal. Hogy az Ahsoka eredménye kontextust kapjon: a szám valamivel kevesebb, mint az egy epizóddal kezdő Secret Invasion nyitányának kétszerese, vagyis a Marvel-sorozat összességében azért több embert érdekelt Amerikában.