Szekeres Viktor
Sikeresnek tűnik a Twisted Metal
Úgy néz ki, hogy bevált a Peacocknak a Twisted Metal.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Egy forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről, a platformok ugyanis előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött, mint például mondjuk a Paramount+-os Halo, vagy a Prime Videós The Lord of The Rings: The Rings of Power esetében. (Ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül.)
A Twisted Metal, ha a közleményekre hagyatkozunk, akkor elég sikeres lett, ugyanis az NBCUniversal azt az információt adta ki közlésre a sajtónak, hogy eddig ez a sorozat a leginkább darált komédia premierje - hogy ez pontosan milyen mezőnyben jelent első helyet, annak mindenki utánanézhet, de tavaly a Pitch Perfect: Bumper in Berlint kiáltották ki legnézettebb komédiájuknak. A stúdió szerint az átlagnéző együltében három epizódot nézett meg az egyébként valóban jól sikerült, igen szórakoztató sorozatból.
Mint ismert, a streaming szolgáltatók teljesen titokban tartják a nézettségeiket, nem közölnek adatokat, mindössze a Netflix rukkol elő számokkal a megtekintett órák alapján, ami nagyon jó egyes sorozatok iránti (kezdeti) érdeklődés belövésére. Egy forrásból azonban mégis lehet értesülni a kiemelkedő sikerekről, a platformok ugyanis előszeretettel emlegetik közleményeikben azt, amikor egy széria rekordot döntött, mint például mondjuk a Paramount+-os Halo, vagy a Prime Videós The Lord of The Rings: The Rings of Power esetében. (Ezek mellett egyes platformok napi és havi toplistákat tesznek közre számok nélkül.)
A Twisted Metal, ha a közleményekre hagyatkozunk, akkor elég sikeres lett, ugyanis az NBCUniversal azt az információt adta ki közlésre a sajtónak, hogy eddig ez a sorozat a leginkább darált komédia premierje - hogy ez pontosan milyen mezőnyben jelent első helyet, annak mindenki utánanézhet, de tavaly a Pitch Perfect: Bumper in Berlint kiáltották ki legnézettebb komédiájuknak. A stúdió szerint az átlagnéző együltében három epizódot nézett meg az egyébként valóban jól sikerült, igen szórakoztató sorozatból.