Szekeres Viktor

Nagy Pixar-csalódás a horizonton

A nézőket nem érdekelte az Elemental.

Hiába csinál továbbra is remek filmeket a Pixar, hiába sikerült kifejezetten jól az Elemi (Elemental), a közönség nem nagyon érdeklődött iránta, vagy legalábbis a Pixarjoz képest sokkal kevésbé. Az Amerikában pénteken bemutatott film 11,8 millió dolláros pénteki bevételt ért el, amivel még a korábbi viszonylag szerény elvárásoktól is el fog maradni.

Ez a start nagyjából 30 millió dolláros nyitányra volt elegendő a becslések szerint, ami jóval a tavaly 50,6 millió dollárral induló Lightyear teljesítménye alatt marad. Öröm az ürömben, hogy miképp írtuk, a film jó lett, amit bizonyít az is, hogy a CinemaScore-ja 'A' volt, aminél csak egy jobb értékelés létezik. Tehát, akik megnézték, szerették, a többieket pedig nem érdekelte. Mondanunk sem kell, hogy ezúttal a Disney-nél nem lesz pezsgőnyitás.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zetortraktor #2
    Két kérdés adja magát: ennyire követted a film amerikai marketingjét? komolyan gondolod, hogy nem reklámozták agyon, amikor mindenki tudja, hogy a reklám igen hatékony módja a bevétel növelésének. konkrétan lehet, hogy azért hozott ennyi pénzt, mert ennyire nyomták, és enélkül sokkal kevesebb lett volna.

    ha a magyar marketingre gondolsz, akkor meglep, hogy egész nap reklámokat nézel a tévében, de amellett, hogy még nem tudjuk, hogy itthon hogy szerepelt a film, nálunk szinte minden pixar film elhasalt, így nem meglepő, ha nem reklámozták volna agyon.

    de még egyszer: már maga a feltételezés is megmosolyogtató, hogy felmerül valakiben, hogy egy kiemelt filmnek nem volt a tévében ajánlója:)
  • Zsombor99 #1
    Annak fényében nincs nagyon mit csodálkozni ezen, hogy még a tévében se volt ajánlója és nagyon plakátokat se helyeztek el sehol!
    Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2023.06.19. 08:48:20