Szekeres Viktor
Jelen állás szerint a Barbie több embert érdekel, mint az Oppenheimer
Amerikában egyelőre jobban áll az előrejelzéseknél a Barbie, mint a konkurens Nolan-film.
Amerikában külön szervezetek foglalkoznak azzal, hogy több hónappal, pár héttel, illetve pár nappal megbecslik kutatások és felmérések révén, hogy egyes filmek milyen nyitóbevételt érhetnek el premierhétvégéjükön, ami nagy segítséget jelenthet a stúdióknak reklámkampányuk alakításában, illetve az újságíróknak, valamint a box office-adatok iránt nem közömbös rajongókkal, hogy jól elcsámcsogjanak ezen előrejelzéseken - nem csak előzetesen, hanem utólag is, ha esetleg nem válnának be.
A Quorum legfrissebb előrejelzése a július 21-i gigászösszecsapást harangozta be, és ezek alapján az elmúlt hetekben az iránta való érdeklődés üstökösszerű növekedését élvező Barbie 45-55 millió dolláros nyitányra számíthat, míg Christopher Nolan új, teljesen más célközönséget megcélzó Oppenheimere 30-35 millió dollárosat. Mindez persze nem jelenti azt, hogy a Barbie-t többen fogják látni, hiszen csak amerikai nyitányra vonatkozik a becslés, ráadásul csak az első hétvégére, így a fogadtatás függvényében egy gyengébben nyitó film is lehet nézettebb, ha jól sikerül és az elkövetkező hetekben kisebb mértékben csökken a bevétele, mint a konkurensé.
Amerikában külön szervezetek foglalkoznak azzal, hogy több hónappal, pár héttel, illetve pár nappal megbecslik kutatások és felmérések révén, hogy egyes filmek milyen nyitóbevételt érhetnek el premierhétvégéjükön, ami nagy segítséget jelenthet a stúdióknak reklámkampányuk alakításában, illetve az újságíróknak, valamint a box office-adatok iránt nem közömbös rajongókkal, hogy jól elcsámcsogjanak ezen előrejelzéseken - nem csak előzetesen, hanem utólag is, ha esetleg nem válnának be.
A Quorum legfrissebb előrejelzése a július 21-i gigászösszecsapást harangozta be, és ezek alapján az elmúlt hetekben az iránta való érdeklődés üstökösszerű növekedését élvező Barbie 45-55 millió dolláros nyitányra számíthat, míg Christopher Nolan új, teljesen más célközönséget megcélzó Oppenheimere 30-35 millió dollárosat. Mindez persze nem jelenti azt, hogy a Barbie-t többen fogják látni, hiszen csak amerikai nyitányra vonatkozik a becslés, ráadásul csak az első hétvégére, így a fogadtatás függvényében egy gyengébben nyitó film is lehet nézettebb, ha jól sikerül és az elkövetkező hetekben kisebb mértékben csökken a bevétele, mint a konkurensé.