Szekeres Viktor

A The Mother a Netflix egyik legsikeresebb filmje lesz

Tovább hasít a The Mother.

Az előzetes érdeklődési alapján pontosan tudni lehetett, hogy a The Mother nagyon nagyot fog durranni a Netflixen, hiszen Jennifer Lopez filmjének az előzetesét is 10 millióan nézték meg, és az első nézettségi adatok is ezt igazolták: a film nem elég, hogy szinte az összes piacon a legnézettebb film lett, de még a globális összeredménye is figyelemreméltó volt. A Netflix által között 83 millió órányi megtekintés azt jelenti, hogy a film az idei év legjobban debütáló filmje a platformon, de tavaly sem sok kihívója akadt, legutóbb a The Gray Man (88 millió óra) és a Hustle (84 millió óra) tudott erősebben debütálni, vagyis még az örökranglista negyedik helyét megszerző Tőrbe ejtve 2-t is sikerült lepipálnia a The Mothernek.

Persze a jó kezdés nem jelenti azt, hogy a film fel is fog jutni a Netflixes örökranglistára, ahhoz jó szájhagyomány és újranézési ráta kell. És a második hetes adatok alapján efelől már nem lehet kétségünk, hiszen újabb 94 millió órát könyvelhetett el a film, amivel ugyan a Tőrbe ejtve 2 erősebb második hetével eléje került, azonban a The Gray Mantől továbbra sincs sokkal lemaradva, és utóbbi jelenleg 254 millió órával 5. a Netflix örökranglistáján. Hogy hányadik helyre fog felérni a The Mother az örökranglistára, az még az elkövetkező hetekben kiderül, de az biztos, hogy a jelenleg 10. helyezett The Irishmantől búcsúznunk kell, hiszen 40 millió órát két hét alatt könnyedén fog teljesíteni a film.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • BrockSamson #6
    Rabeszelni tuti nem foglak. :D
  • zetortraktor #5
    Egyébként ezért is jók a vélemények, mert egy "rossz" és egy "elmegy" még jobban ráerősít arra, hogy másra fordítsam azt a 90 percet, amit erre fordíthatnék.
  • zetortraktor #4
    Mi itt a gond, ha nem volt rossz? Akkor örülni kell. Ez azt jelenti, hogy jó döntést hoztál. Az első kommentelő rossz döntést hozott. A jó döntést nem kell magyarázni. A rossz döntés hozójának fejlődnie kell. Idővel az ember eljut oda, hogy ne nézzen rossz filmeket, sőt, még az "elment" kategóriásakat is kerülje, hiszen bőven van "nagyon jó".

    Az, hogy valakire hat a reklám, nem ördögtől való, hiszen valamiért megnézted, főleg az első napon (ha nem a reklámja miatt, akkor a tartalomleírás vagy a története vagy a szereplői miatt, amik ugyanúgy a marketing részei, vagy azért, mert hollywoodi). Azt nem érdemes zászlóra tűzni, hogy "akkor tudom megítélni, ha belenézek", mert Hollywood pont a birkákra utazik, akiknek nincs szabad akaratuk és mindent megnéznek. Arról nem is beszélve, hogy hiába hangzik jól, ezt megnézted, sok másik múlt heti Netflix-premiert meg nem láttál, pedig azokba is bele lehetett volna nézni ilyen erővel.
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2023.05.25. 10:28:56
  • BrockSamson #3
    Nem erdekel sem reklam, sem velemeny, akkor tudom megitelni milyen egy film ha belenezek. Hetkoznap esti filmnek szerintem elment.
  • zetortraktor #2
    Igen, ez bizony lehet. És mégis, az emberek rávetődtek, ami nyilván nem meglepő, hiszen a reklámokban bíznak, mintsem mások véleményében.

    Én köszönöm az információt, így értelemszerűen nem fogom megnézni. Mert ugye minek.
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2023.05.24. 19:17:34
  • Montanosz #1
    nagyon gyenge film