Szekeres Viktor
Újabb kreatív plakátokat kapott a Sikoly 6
A Sikoly 6 marketingesei egyelőre kitesznek magukért.
A korábbi metrós, igencsak kreatívra sikeredett Sikoly 6-plakátot két újabb jópofa marketing anyag követte, a nemsokára bemutatásra kerülő, szinte biztos sikernek számító horrorfilmhez. Az egyik egy népszerű társasjátékot gondolt újra, a másik, a mozgó pedig New York Cityt mutatja meg madártávlatból úgy, ahogy eddig még nem láttuk.
Bár nálunk nem robbantott különösebben a Sikoly ötödik része, egyébként komoly siker lett. Amerikában 82 millió dollár bevételt hozott tart, és az Amerikán kívül vetítésekből is befolyt 58 millió dollár, amivel a film simán meghaladta a 2011-es negyedik epizód által szállított dollármennyiséget. És, ha mindez nem lett volna elég, mind a nézői visszajelzések, mind pedig a kritikák javarészt pozitívak voltak.
A korábbi metrós, igencsak kreatívra sikeredett Sikoly 6-plakátot két újabb jópofa marketing anyag követte, a nemsokára bemutatásra kerülő, szinte biztos sikernek számító horrorfilmhez. Az egyik egy népszerű társasjátékot gondolt újra, a másik, a mozgó pedig New York Cityt mutatja meg madártávlatból úgy, ahogy eddig még nem láttuk.
Bár nálunk nem robbantott különösebben a Sikoly ötödik része, egyébként komoly siker lett. Amerikában 82 millió dollár bevételt hozott tart, és az Amerikán kívül vetítésekből is befolyt 58 millió dollár, amivel a film simán meghaladta a 2011-es negyedik epizód által szállított dollármennyiséget. És, ha mindez nem lett volna elég, mind a nézői visszajelzések, mind pedig a kritikák javarészt pozitívak voltak.
New York. New Rules. Book your tickets to #ScreamVI now, in cinemas March 8. https://t.co/H3XLItUpFm pic.twitter.com/YDo37Pi8l2
— ParamountUK (@ParamountUK) February 3, 2023