Szekeres Viktor

Újabb nagyköltségvetésű Netflix-film teljesített alul

Nem lett blockbuster a Slumberland.

Nagyszerű családi móka lett a Jason Momoa főszereplésével készített Álomország (Slumberland) a Netflixen, azonban mint mostanság több családi mozi és animáció, a film nem lett kimondottan sikeres, ami az elmúlt hónapokban több nagy költségvetésű alkotásra is elmondható volt a platformon. Mindezt onnan lehet tudni, hogy a Netflix már jó ideje egyetlen szolgáltatóként közöl globális adatokat a filmjeiről, mégpedig megtekintett órák száma szerint.

A Slumberland premierjének hétvégéjén mindössze 33,3 millió óra megtekintést generált, mely start kifejezetten visszafogottnak számít, például egy héttel korábban a Falling for Christmas című karácsonyi film 48 millió óra fölött hozott, és az ugyancsak nem kiugró siker Enola Holmes 2 is 64 millió órával indított. A film startja nagyjából a Mr. Harrigan's Phone című Stephen King-adaptáció teljesítményével hozható párhuzamba az elmúlt hetek premierjei közül, melyet első (csonka) hetén 35 millió óra fölött néztek meg az előfizetők.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kalapos01 #7
    Hogy ez miért van, nem hiszem, hogy titok, de a jelek szerint eléggé félreérted a platform működését: a Netflixnek tök mindegy, hogy valamit megnéz valaki, aki előfizető. Azzal ők nem nyernek. Nekik pont annyit jelent, ha megnézed a Slumberlandet, mint a Lost Patientet. Aki látja a főoldalt, az már kifizette az havi díjat. Aki megnézi X vagy Y filmet, mert az van a főoldalon, már tett egy lépést afelé, hogy a következő hónapban is előfizessen.
  • kalapos01 #6
    Olvass értőbben: az előbb írtam, hogy nem. Még példát is hoztam rá. Te viszont nem tudsz példát hozni, mert fogalmad sincs, hogy 200 millió embernél, mi van ott, ezért nem tudod azt mondani, hogy azért az a legnagyobb nézettség, mert mindenkinél ott van.

    De ha ez bonyolult, akkor tessék: nézd meg, hogy holnap mi lesz ott neked, és nem az fogja hozni. Ennyi. Eleve azért nem az fogja hozni, mert több száz dolog van megnyitáskor ott több ezer embernél, nem csak egy valami. Mert a Netflix tudja, hogy nem az hozza - mert miért hozná egy plakát szemben mondjuk egy előzetessel.

    Semmi gond nincs azzal, ha nem ismered a platform működését, illetve a filmek világát, sok másik ember tájékozódik csak ás kizárólag főoldalas képekből, de ettől még kár lenézni őket és azt hinni, hogy az ember annyira birka, hogy meglát valamit a fő oldalon, akkor ész nélkül kattint (ha így lenne, akkor sok minden nézett lenne) - én sem nézlek le azért, mert komolyan nem hallottál egy filmről, amiről hosszú hónapok óta lehet olvasni. Egyszerűen más az érdeklődési köröd.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2022.11.29. 04:48:40
  • Sequoyah #5
    Nem, a legnagyobb nezettseget az hozza, ha a Netflix megnyitasakor az van a kezdooldalon.
    Utoljára szerkesztette: Sequoyah, 2022.11.28. 23:02:13
  • kalapos01 #3
    Ezzel csak azt mondod, hogy magadra hivatkozni nincs értelme, ha pusztán a reklámokra támaszkodsz. Más máshonnan már rég értesült róla. Főleg, hogy nem a Netflix felületén történik a fő reklám. A Youtube-on 9M-an látták a film előzetesét. Az azért hatékonyabb. Pont az a lényeg, hogy sokakhoz elért a film híre, csak nem érdekelte őket.

    Nem véletlen, hogy az a film első volt itthon is a toplistán, nekem például most a The Lost Patient van fő helyen, amit nyilván sokkal kevesebben néznek.
  • Sequoyah #2
    Nem latom hogy nagyon reklamoznak. Amikor megnyitom a Netflixet, akkor ezekkel a filmekel kene nyitnia mint ajanlat, de nincs ott.Nem is tudtam hogy letezik, amig el nem olvastam ezt a cikket, pedig napi szinten megnyitom az appot.
  • nlght #1
    ... go broke!