Szekeres Viktor
A Super Mario Bros.-mozifilm plakátja megdobogtatja a gamerek szívét
Plakátot kapott a The Super Mario Bros. Movie.
Hollywoodban az elmúlt években szokássá vált, hogy egyes sikerfilmek reklámja is reklámot kapjon. Ez azt jelenti, hogy a küszöbön lévő előzetes premierjének dátumát a stúdiók marketingesei egy afféle elő-előzetessel hirdetik, így generálva egy kis hype-ot a reklámnak, mely jó eséllyel ekképp jobban is fog teljesíteni. Persze efféle húzással általában csak a legnagyobb filmek élnek. És úgy tűnik, hogy a The Super Mario Bros. Movie-t a gyártója nagynak szeretné látni. Bár, a film nem egy elő-előzetest kapott, hanem egy plakátot.
A reklámanyag kiadását arra használják fel, hogy beharangozzák, hogy a Universal Pictures és a Nintendo közös filmje, amit az Illumination gyártott, az első teaserjét csütörtökön fogja megkapni a Nintendo Direct-prezentációja során, mely csak a filmmel fog foglalkozni, mégpedig 22 óra után 5 perccel.
Hollywoodban az elmúlt években szokássá vált, hogy egyes sikerfilmek reklámja is reklámot kapjon. Ez azt jelenti, hogy a küszöbön lévő előzetes premierjének dátumát a stúdiók marketingesei egy afféle elő-előzetessel hirdetik, így generálva egy kis hype-ot a reklámnak, mely jó eséllyel ekképp jobban is fog teljesíteni. Persze efféle húzással általában csak a legnagyobb filmek élnek. És úgy tűnik, hogy a The Super Mario Bros. Movie-t a gyártója nagynak szeretné látni. Bár, a film nem egy elő-előzetest kapott, hanem egy plakátot.
A reklámanyag kiadását arra használják fel, hogy beharangozzák, hogy a Universal Pictures és a Nintendo közös filmje, amit az Illumination gyártott, az első teaserjét csütörtökön fogja megkapni a Nintendo Direct-prezentációja során, mely csak a filmmel fog foglalkozni, mégpedig 22 óra után 5 perccel.