Szekeres Viktor
A TV2 odacsapott az RTL Klubnak
Az RTL számára sem minden papsajt.
Azt már megszokhattuk, hogy a nézettségi versenyben az RTL Klub könnyedén zsákolja be a hétköznapi főműsoridőket a kereskedelmi korosztályban, és szoros közdelemben a teljes lakosság körében - ez kiváltképp ősszel igaz. Tavaly már a szombatokat is elvitte a csatorna, és a korábban a TV2-es territóriumnak számító vasárnapba is belepiszkított az Álarcos énekessel, nagyjából egálra hozva ki a versengést. Azonban idén ősszel várhatóan nem kell aggódnia a TV2-nek amiatt, hogy nem nyer napokat, hiszen a Sztárban sztár leszek! szezonnyitója játszó könnyedséggel győzte le az RTL Klub új vetélkedőjét, a Tehetség első látásra.
Az egyszerű kivitelezésű, már-már szegényes celebes játék a nagyszabású valóságshow-nak egy percig nem volt a párja, utóbbi 940 ezer nézőt hozott, ami nagyjából X-Faktoros szintnek feleltethető meg, míg előbbit mindössze 456 ezren választották. Ami beszédes, hogy még a 18-49 éves korosztályban is nyomasztó volt a TV2 fölénye, duplaannyian választották a realityjüket (325 ezer néző), mint a játékot (160 ezer néző).
Azt már megszokhattuk, hogy a nézettségi versenyben az RTL Klub könnyedén zsákolja be a hétköznapi főműsoridőket a kereskedelmi korosztályban, és szoros közdelemben a teljes lakosság körében - ez kiváltképp ősszel igaz. Tavaly már a szombatokat is elvitte a csatorna, és a korábban a TV2-es territóriumnak számító vasárnapba is belepiszkított az Álarcos énekessel, nagyjából egálra hozva ki a versengést. Azonban idén ősszel várhatóan nem kell aggódnia a TV2-nek amiatt, hogy nem nyer napokat, hiszen a Sztárban sztár leszek! szezonnyitója játszó könnyedséggel győzte le az RTL Klub új vetélkedőjét, a Tehetség első látásra.
Az egyszerű kivitelezésű, már-már szegényes celebes játék a nagyszabású valóságshow-nak egy percig nem volt a párja, utóbbi 940 ezer nézőt hozott, ami nagyjából X-Faktoros szintnek feleltethető meg, míg előbbit mindössze 456 ezren választották. Ami beszédes, hogy még a 18-49 éves korosztályban is nyomasztó volt a TV2 fölénye, duplaannyian választották a realityjüket (325 ezer néző), mint a játékot (160 ezer néző).