Szekeres Viktor
Az új Különben dühbe jövünk itthon bekerült a legnézettebb filmek közé
Azért jó pár embert érdekelt itthon a Különben dühbe jövünk.
Amióta a Netflix országra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.
Nos, a Különben dühbe jövünk című olasz komédia esetében a hazai ízlése eltért a fővonalastól, ugyanis ha a gyártó olaszokat nem számítjuk, akkor Magyarországon számít legnépszerűbbnek a film - konkrétan azért, mert szinte csak Magyarországon került fel a napi toplistákra - tegnap itthon a 8. helyen állt, míg másik kívülálló nemzetként a cseheknél a 10. lett. A film összességében, miképp az előzetesből is kiderült, egy jó hangulatú, teljesen ártalmatlan nyári darab, ami nem váltja meg a világot, és aki kíváncsi a koncepciójára, annak már az első percekben kiderül, hogy milyen kapcsolatba áll a hasonló című Bud Spencer-Terence Hill-darabbal. (Természetesen nem feldolgozásról van szó, hanem afféle folytatásról.)
Amióta a Netflix országra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.
Nos, a Különben dühbe jövünk című olasz komédia esetében a hazai ízlése eltért a fővonalastól, ugyanis ha a gyártó olaszokat nem számítjuk, akkor Magyarországon számít legnépszerűbbnek a film - konkrétan azért, mert szinte csak Magyarországon került fel a napi toplistákra - tegnap itthon a 8. helyen állt, míg másik kívülálló nemzetként a cseheknél a 10. lett. A film összességében, miképp az előzetesből is kiderült, egy jó hangulatú, teljesen ártalmatlan nyári darab, ami nem váltja meg a világot, és aki kíváncsi a koncepciójára, annak már az első percekben kiderül, hogy milyen kapcsolatba áll a hasonló című Bud Spencer-Terence Hill-darabbal. (Természetesen nem feldolgozásról van szó, hanem afféle folytatásról.)