Szekeres Viktor
Előzetest kapott a Stranger Things idei utolsó két része is
A Netflix már a Stranger Things folytatását reklámozza.
A Netflix idei legnagyobb sikere nem csak idén számít legnagyobbnak, hanem a cég fennállásának történetében is igen előkelő helyet foglal el az örökranglistán, a Stranger Things 4-nél ugyanis csak két sorozatszezon számít már csak nézettebbnek, és lehet, hogy az egyik már csak pár napig. Ekkora érdeklődés mellett talán nem is szorulna rá a folytatás a reklámozásra, de a Netflix mégis kiadott egy rövid teasert a 4. évad második feléhez.
Az idei évad olyan szempontból elég különleges, hogy az első hét rész egyike sem volt rövidebb egy óránál (76 perc, 75 perc, 63 perc, 77 perc, 74 perc, 73 perc, 98 perc), sőt, ami azt illeti, a július elsején érkező évadzáró rész egyenesen két és fél órás lesz, tehát mondhatni egy egészen hosszú filmként fog funkcionálni.
A Netflix idei legnagyobb sikere nem csak idén számít legnagyobbnak, hanem a cég fennállásának történetében is igen előkelő helyet foglal el az örökranglistán, a Stranger Things 4-nél ugyanis csak két sorozatszezon számít már csak nézettebbnek, és lehet, hogy az egyik már csak pár napig. Ekkora érdeklődés mellett talán nem is szorulna rá a folytatás a reklámozásra, de a Netflix mégis kiadott egy rövid teasert a 4. évad második feléhez.
Az idei évad olyan szempontból elég különleges, hogy az első hét rész egyike sem volt rövidebb egy óránál (76 perc, 75 perc, 63 perc, 77 perc, 74 perc, 73 perc, 98 perc), sőt, ami azt illeti, a július elsején érkező évadzáró rész egyenesen két és fél órás lesz, tehát mondhatni egy egészen hosszú filmként fog funkcionálni.