Szekeres Viktor

Az új Szellemirtók majdnem annyi nézőt érdekelt, mint az előző

Majdnem olyan erős nyitányt produkált a Ghoszbusters: Afterlife, mint a 2016-os film.

Igaz, hogy a Ghostbusters: Afterlife a járvány alatt került bemutatásra, de már láttunk példát arra az elmúlt hetekben és hónapokban, hogy egy film iránti érdeklődés még így is túlszárnyalta az elődje irántit. Az új Szellemirtóknak ez majdnem összejött, hiszen az előrejelzések zömét felülmúlva a hétvégén Amerikában a becsült adatok szerint 44 millió dollárig jutott el, míg a 2016-os változatnak 46 millió jött össze három nap alatt.

A különbség annyi a két film között, hogy a mostani rész természetesen sokkal kevesebbe került, és a fogadtatása is sokkal jobb a nézők és a kritikusok körében, így jogosan lehet feltételezni, hogy kisebb mértékben fog csökkenni a bevétele hétről hétre, azaz amerikai összbevétel szempontjából jobban fog szerepelni, mint az előző film. A 31 nemzetközi piacról, ahol még bemutatásra került a film további 16 millió dollár folyt be, azaz, mint idehaza, Amerikán kívül máshol sem nagyon mozdította meg a közönséget a természetfölötti komédia.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Atyuska #1
    Egész jó film is lehetett volna, de érződik az alacsonyabb költségvetés.
    Az igazi főhősöknek szinte semmi szerepük nem volt, pedig a nézők többsége azért ül be, s amikor megszólalnak, nem is a saját stílusukban beszélnek.
    Hiába volt Dan Aykroyd executive producer és társíró, valahogy nem lett olyan jó, kicsit zavaros, s hát az első kettő világát meg se közelíti. Bizonyos értelembe véve még a női ghostbusters is jobb volt, mégha béna szövegeik is voltak, s kimondottan amcsi popcorn mozinak készült.
    Az Afterlife viszont egyszerre akart igényes, művészibb és visszaemlékezős lenni, de kevés volt a craft. Sajnálom, mert nem kellett volna sokkal több, hogy igazán jó legyen.