Szekeres Viktor
Amerikában besült az új James Bond
Nem szerepel kiemelkedően az USA-ban a Nincs idő meghalni.
A Venom 2 remek nyitánya után nem szerepelt túlságosan erősen a Nincs is meghalni című James Bond-epizód, hiszen "csak" 56 millió dolláros bevételt termelt hétvégén, ami elmarad a 2015-ös Spectre 70,4 milliós kezdésétől, így az egyesek által emlegetett 100 milliós start közelébe sem jutott. A gyengébb eredmény oka a fiatalok távolmaradása, ez egyértelmű, hiszen a nézők nagy része, 61%-a 35 éven feletti volt, míg a Venom 2 esetében 2/3-uk ennél fiatalabb.
Nemzetközileg ennél már erősebb az új Bond, hiszen 145 milliónál tart a korábbi premiernek köszönhetően, ami arra utal, hogy a 700 milliós globális bevétel még így is meg lehet, de persze arra így sem lenne esély, hogy moziban profitábilis legyen az alkotás (a járvány alatt minimális példa volt erre), viszont legalább a kolosszális katasztrófa el lenne kerülve. Érdekesség, hogy a bevételek 35%-a IMAX-es volt.
A Venom 2 remek nyitánya után nem szerepelt túlságosan erősen a Nincs is meghalni című James Bond-epizód, hiszen "csak" 56 millió dolláros bevételt termelt hétvégén, ami elmarad a 2015-ös Spectre 70,4 milliós kezdésétől, így az egyesek által emlegetett 100 milliós start közelébe sem jutott. A gyengébb eredmény oka a fiatalok távolmaradása, ez egyértelmű, hiszen a nézők nagy része, 61%-a 35 éven feletti volt, míg a Venom 2 esetében 2/3-uk ennél fiatalabb.
Nemzetközileg ennél már erősebb az új Bond, hiszen 145 milliónál tart a korábbi premiernek köszönhetően, ami arra utal, hogy a 700 milliós globális bevétel még így is meg lehet, de persze arra így sem lenne esély, hogy moziban profitábilis legyen az alkotás (a járvány alatt minimális példa volt erre), viszont legalább a kolosszális katasztrófa el lenne kerülve. Érdekesség, hogy a bevételek 35%-a IMAX-es volt.