Szekeres Viktor
A Halálos iramban 9 előzetese mozikba hívja a rajongókat
Vin Diesel szívhez szól.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után kezdetét az amerikai filmakadémia díjátadója, az Oscar, melynek ezúttal nem volt "nagy" nyertese, de A nomádok földje húzta be a legtöbb díjat, köztük a legjobb filmnek, és a legjobb rendezőnek járót is. Ahogy az lenni szokott, a gála alatt a megszokottnál komolyabb összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a ABC csatorna több, mint 2 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a csökkenő nézettség ellenére is még az év egyik legnézettebb nem sport- és politikai műsoráról van szó), így több stúdió is bemutatta várt filmjeinek új előzeteseit az adás alatt, vagy épp azok részletét, melyet követően a teljes trailert a neten lehetett felkutatni.
A Halálos iramban 9. epizódja nem tartozik azon filmek közé, melyek komoly reklámozásra szorulnának, mindenki pontosan tudja, hogy látni akarja vagy sem (nyilván a többség számára kötelező program lesz), nem egy reklámanyag fogja őt meggyőzni az ellenkezőjéről, és ezt a fenti videó készítői is tudták, hiszen Vin Diesel az igencsak szűk kínálatból, rekordkevés mozifilmből merítő Oscar-gála alatt a filmszínházak fontosságáról is beszélt.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után kezdetét az amerikai filmakadémia díjátadója, az Oscar, melynek ezúttal nem volt "nagy" nyertese, de A nomádok földje húzta be a legtöbb díjat, köztük a legjobb filmnek, és a legjobb rendezőnek járót is. Ahogy az lenni szokott, a gála alatt a megszokottnál komolyabb összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a ABC csatorna több, mint 2 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a csökkenő nézettség ellenére is még az év egyik legnézettebb nem sport- és politikai műsoráról van szó), így több stúdió is bemutatta várt filmjeinek új előzeteseit az adás alatt, vagy épp azok részletét, melyet követően a teljes trailert a neten lehetett felkutatni.
A Halálos iramban 9. epizódja nem tartozik azon filmek közé, melyek komoly reklámozásra szorulnának, mindenki pontosan tudja, hogy látni akarja vagy sem (nyilván a többség számára kötelező program lesz), nem egy reklámanyag fogja őt meggyőzni az ellenkezőjéről, és ezt a fenti videó készítői is tudták, hiszen Vin Diesel az igencsak szűk kínálatból, rekordkevés mozifilmből merítő Oscar-gála alatt a filmszínházak fontosságáról is beszélt.