Szekeres Viktor
Folytatódik a TotalCar
Új szezonnal jelentkezik tavasszal a TotalCar.
A Totalcar nemsokára visszatér a VIASAT6 műsorára. Miután tavaly a hatodik évadával jelentkezett a széria, én az ország legelismertebb technikai autós magazinja április 17-től új részekkel érkezik a Sony csatornájára, amiket természetesen a járvánnyal kapcsolatos biztonsági előírások betartásával készítettek.
Összességében a Totalcar egyébként már tizenhetedik éve rója az utakat, s minden bizonnyal a két műsorvezetőt, Winkler Róbertet és Bazsó Gábor Karottát sem kell már senkinek sem bemutatni. A friss epizódokban a csatorna közleménye szerint "a páros Magyarországon elsők között tesztelheti a szupergyors és egyedi Tesla Model Y-t, mi több, a Mazda és a Volkswagen első elektromos autóit, az MX30-at és az ID3-at is kipróbálhatják. A már jól ismert autóstesztek mellett folytatódik egy igazi gyűjtői darab, a Porsche 912-es átalakítása – melynek elektromos hajtása teljes mértékben magyar tervezésű –, ha pedig mindez nem lenne elég, Talmácsi Gábor jóvoltából azt is megtudhatjuk, mennyiben más autóban ülve versenyezni, mint motorral száguldozni.
A Totalcar nemsokára visszatér a VIASAT6 műsorára. Miután tavaly a hatodik évadával jelentkezett a széria, én az ország legelismertebb technikai autós magazinja április 17-től új részekkel érkezik a Sony csatornájára, amiket természetesen a járvánnyal kapcsolatos biztonsági előírások betartásával készítettek.
Összességében a Totalcar egyébként már tizenhetedik éve rója az utakat, s minden bizonnyal a két műsorvezetőt, Winkler Róbertet és Bazsó Gábor Karottát sem kell már senkinek sem bemutatni. A friss epizódokban a csatorna közleménye szerint "a páros Magyarországon elsők között tesztelheti a szupergyors és egyedi Tesla Model Y-t, mi több, a Mazda és a Volkswagen első elektromos autóit, az MX30-at és az ID3-at is kipróbálhatják. A már jól ismert autóstesztek mellett folytatódik egy igazi gyűjtői darab, a Porsche 912-es átalakítása – melynek elektromos hajtása teljes mértékben magyar tervezésű –, ha pedig mindez nem lenne elég, Talmácsi Gábor jóvoltából azt is megtudhatjuk, mennyiben más autóban ülve versenyezni, mint motorral száguldozni.