Szekeres Viktor
Amerikában is nagyon erősen kezdett a mozikban Godzilla vs Kong
Egyelőre jól hoz az új Godzilla-epizód.
Miután hétvégén Amerikán kívül több, mint 100 millió dollárt jövedelmezett mozis vetítései során a Godzilla vs Kong, Amerikában is kifejezetten jól debütált, a becslések szerint a szerdai nyitónapján 9,6 millió dollárt bevételt hozott, ami a járványidőszak legerősebb napi bevétele, sőt, pár kivétellel az elmúlt év összes filmpremierjének 3 napos hétvégi teljesítményénél erősebb. Ez pedig már csak azért is nagy szó, mert Amerikában a film az HBO Maxon is elérhetővé vált. (Ki tudja, talán beszédes az a tény, hogy a járványidőszak 3 legerősebb mozis nyitányát 3 olyan film hozta, mely párhuzamos digitális premiert kapott: a Wonder Woman 1984, a Tom és Jerry és a Godzilla v Kong.)
A felmérések szerint az első napos nézőket tekintve a férfiak nagyobb arányban képviseltették magukat a mozikban, mint a nők (63% és 37%), és az talán még ennél is érdekesebb, hogy ugyanígy, majdnem 2/3-1/3 arányban a színesbőrű nézők domináltak a vetítéseken - a fehérek 33%-ban, a latin származásúak 27%-ban, a feketék 23%-ban, míg az ázsiaiak 10%-ban voltak jelen a premiernapi előadásokon.
Miután hétvégén Amerikán kívül több, mint 100 millió dollárt jövedelmezett mozis vetítései során a Godzilla vs Kong, Amerikában is kifejezetten jól debütált, a becslések szerint a szerdai nyitónapján 9,6 millió dollárt bevételt hozott, ami a járványidőszak legerősebb napi bevétele, sőt, pár kivétellel az elmúlt év összes filmpremierjének 3 napos hétvégi teljesítményénél erősebb. Ez pedig már csak azért is nagy szó, mert Amerikában a film az HBO Maxon is elérhetővé vált. (Ki tudja, talán beszédes az a tény, hogy a járványidőszak 3 legerősebb mozis nyitányát 3 olyan film hozta, mely párhuzamos digitális premiert kapott: a Wonder Woman 1984, a Tom és Jerry és a Godzilla v Kong.)
A felmérések szerint az első napos nézőket tekintve a férfiak nagyobb arányban képviseltették magukat a mozikban, mint a nők (63% és 37%), és az talán még ennél is érdekesebb, hogy ugyanígy, majdnem 2/3-1/3 arányban a színesbőrű nézők domináltak a vetítéseken - a fehérek 33%-ban, a latin származásúak 27%-ban, a feketék 23%-ban, míg az ázsiaiak 10%-ban voltak jelen a premiernapi előadásokon.