Szekeres Viktor
Mozifilm készül az Uno kártyajátékból
Jön az Uno-mozifilm.
Az elmúlt években egyre több és több olyan, ismert branden alapuló mozifilmes produkciót kezdtek és kezdenek fejleszteni, amelyek történetmentes alapokkal rendelkeznek. Mindez pedig azért jelent rengeteg lehetőséget az írók számára, mint nincs megkötve a kezük, szabadon szárnyalhat a fantáziájuk annak kapcsán, hogy milyen sztorit kanyarítanak a termék köré. Elég csak a LEGO-film hatalmas sikerére gondolni, illetve arra, hogy olyan márkák alapján próbáltak, illetve próbálnak filmeket készíteni, mint a Monopoly, az Ouija, a Tetris vagy a Matchbox, a Riskből pedig tévésorozatot terveznek.
A napokban egy újabb társasjátékon, pontosabban kártyajátékon alapuló adaptációt szellőztetett meg a Deadline, mely az UNO-n alapulna. A filmen természetesen a Mattel dolgozik, a forgatókönyvet Marcy Kelly írja, főszereplőnek pedig Lil Yachtyt szemelték ki. A történet az atlantai hip hopos alvilágban játszódna. Minden bizonnyal az a terv, hogy a manapság már igen ósdinak számító, de persze a tömegek által még mindig folyamatosan vásárolt játékot egy sokkal menőbb branddé tegyék.
Az elmúlt években egyre több és több olyan, ismert branden alapuló mozifilmes produkciót kezdtek és kezdenek fejleszteni, amelyek történetmentes alapokkal rendelkeznek. Mindez pedig azért jelent rengeteg lehetőséget az írók számára, mint nincs megkötve a kezük, szabadon szárnyalhat a fantáziájuk annak kapcsán, hogy milyen sztorit kanyarítanak a termék köré. Elég csak a LEGO-film hatalmas sikerére gondolni, illetve arra, hogy olyan márkák alapján próbáltak, illetve próbálnak filmeket készíteni, mint a Monopoly, az Ouija, a Tetris vagy a Matchbox, a Riskből pedig tévésorozatot terveznek.
A napokban egy újabb társasjátékon, pontosabban kártyajátékon alapuló adaptációt szellőztetett meg a Deadline, mely az UNO-n alapulna. A filmen természetesen a Mattel dolgozik, a forgatókönyvet Marcy Kelly írja, főszereplőnek pedig Lil Yachtyt szemelték ki. A történet az atlantai hip hopos alvilágban játszódna. Minden bizonnyal az a terv, hogy a manapság már igen ósdinak számító, de persze a tömegek által még mindig folyamatosan vásárolt játékot egy sokkal menőbb branddé tegyék.