Szekeres Viktor
M. Night Shyamalan új filmje 6 millió dolláros előzetest kap
Hétfő hajnalban láthatjuk először az Old előzetesét.
Több, mint 5,5 millió dollárba kerül idén a Super Bowl alatt egy fél perces reklám, ami elég borsos ár első hallásra, de ha belegondolunk abba, hogy több, mint 100 millió szempár fogja követni az amerikai foci döntőt, akkor még akár olcsónak is lehet nevezni a tarifát. Még a mostani időkben is, és a vírus hatása érződött is a reklámeladásokon, hiszen januárban még nem vált véglegessé a felhozatal, aminek köszönhetően a csatorna százezer dollárral csökkentette a reklámok árát.
A Super Bowl alatt lesz látható M. Night Shyamalan új filmjének, az Oldnak is az első előzetese, ami abból derül ki, hogy a rendező Twitterén elkezdte ezt hirdetni afféle visszaszámlálás keretében, amit röpke részletekkel illusztrál a sokak által várt filmből.
Több, mint 5,5 millió dollárba kerül idén a Super Bowl alatt egy fél perces reklám, ami elég borsos ár első hallásra, de ha belegondolunk abba, hogy több, mint 100 millió szempár fogja követni az amerikai foci döntőt, akkor még akár olcsónak is lehet nevezni a tarifát. Még a mostani időkben is, és a vírus hatása érződött is a reklámeladásokon, hiszen januárban még nem vált véglegessé a felhozatal, aminek köszönhetően a csatorna százezer dollárral csökkentette a reklámok árát.
A Super Bowl alatt lesz látható M. Night Shyamalan új filmjének, az Oldnak is az első előzetese, ami abból derül ki, hogy a rendező Twitterén elkezdte ezt hirdetni afféle visszaszámlálás keretében, amit röpke részletekkel illusztrál a sokak által várt filmből.
4... pic.twitter.com/2sASvJJUzH
— M. Night Shyamalan (@MNightShyamalan) February 4, 2021
3... pic.twitter.com/0NicBVluWN
— M. Night Shyamalan (@MNightShyamalan) February 4, 2021