Az RTL Klub eladta külföldre saját fejlesztésű valóságshow-ját

Az RTL Klub tovább értékesítette a Made in Karantén licencét.

Az RTL Magyarország és az UFA Magyarország által közösen fejlesztett tehetségkutató valóságshow, a Made in Karantén a járvány ideje alatt került fejlesztésre és a különleges helyzetre reagált, és a csatorna közleménye szerint "nemzetközi sikert is ünnepelhet", az itthon ugyan a leírtakban sikeresnek titulált, egyébként premierjétől eltekintve inkább közepesen teljesítő formátum.

Az itthon már befejezett széria formátuma a Fremantle Distribution közreműködésének eredményeképpen a 22 országot elérő pánarab MBC1 csatorna által került megvásárlásra, mely Made in Quarantine címmel már négy epizódot műsorára is tűzött. A reality külföldi verziójában is négy híresség a magyar ellentétben otthonról értékeli a nézők által küldött produkciókat.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!