Szekeres Viktor
Überdrága előzetest kapott A láthatatlan ember
A The Invisible Man is a Super Bowl-hátszelet kapó filmek közé került.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjszaka, éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit jókora fordítást bemutatva a Kansas City Chiefs húzott be végül a San Francisco 49ers ellen. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
Természetesen az is igen beszédes, hogy mely stúdiók mely filmjeiket nyomják meg ennyire, hiszen ez az elvárásokról is regél a stúdiók kapcsán. És épp ezen utóbbi szempont miatt volt érdekes látni, hogy ugyan nem a meccs alatt, de annak közvetlen műsorkörnyezetében látható volt a The Invisible Man, azaz A láthatatlan ember fél perces spotja is - lehet, hogy az ennek révén szerzett esetleges új nézőknek köszönhetően meg is fog térülni a spot vásárlására fordított pár millió dollár?
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjszaka, éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit jókora fordítást bemutatva a Kansas City Chiefs húzott be végül a San Francisco 49ers ellen. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
Természetesen az is igen beszédes, hogy mely stúdiók mely filmjeiket nyomják meg ennyire, hiszen ez az elvárásokról is regél a stúdiók kapcsán. És épp ezen utóbbi szempont miatt volt érdekes látni, hogy ugyan nem a meccs alatt, de annak közvetlen műsorkörnyezetében látható volt a The Invisible Man, azaz A láthatatlan ember fél perces spotja is - lehet, hogy az ennek révén szerzett esetleges új nézőknek köszönhetően meg is fog térülni a spot vásárlására fordított pár millió dollár?