Szekeres Viktor
Új trailert kapott a Hang nélkül 2
Nyomják az új horrorfolytatást.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn éjszaka, éjfél után fél órával veszi kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. Természetesen az is igen beszédes, hogy mely stúdiók mely filmjeiket nyomják meg ennyire, hiszen ez az elvárásokról is regél.
Az például nem meglepő, hogy a Paramount sokat vár a Hang nélkül (A Quiet Place) folytatásától, és mivel tudják, hogy nagy sikert fog aratni a film, ezért nyugodtan költenek is a marketingjére. A 17 milliós költségvetésű első rész tavaszi premierje ellenére is Amerikában 188, a világ többi részén pedig 145 millió dollár bevételt termelt. Eredetileg arról volt szó, hogy a film kiemelt, előnyári időpontban, május 15-én kerül bemutatásra az amerikai mozikban, azonban nem olyan régen kiderült, hogy a dátumot előrehozták március 20-ára. Ezúttal minden bizonnyal itthon is a világpremier környékén láthatjuk a végeredményt.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn éjszaka, éjfél után fél órával veszi kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. Természetesen az is igen beszédes, hogy mely stúdiók mely filmjeiket nyomják meg ennyire, hiszen ez az elvárásokról is regél.
Az például nem meglepő, hogy a Paramount sokat vár a Hang nélkül (A Quiet Place) folytatásától, és mivel tudják, hogy nagy sikert fog aratni a film, ezért nyugodtan költenek is a marketingjére. A 17 milliós költségvetésű első rész tavaszi premierje ellenére is Amerikában 188, a világ többi részén pedig 145 millió dollár bevételt termelt. Eredetileg arról volt szó, hogy a film kiemelt, előnyári időpontban, május 15-én kerül bemutatásra az amerikai mozikban, azonban nem olyan régen kiderült, hogy a dátumot előrehozták március 20-ára. Ezúttal minden bizonnyal itthon is a világpremier környékén láthatjuk a végeredményt.