Szekeres Viktor
Párbajos új előzetest kapott a Csillagok háborúja 9
A Skywalker korának kampánya tévés reklámokkal folytatódott.
Bár moziban már nem fognak bemutatni újabb Star Wars: Skywalker kora (Star Wars: The Rise of Skywalker)-előzeteseket, ez nem jelenti azt, hogy ne készülnének még reklámok a filmhez. A Disney most már minden figyelmét a tévés promócióra fordítja, és az elmúlt napokban két új spot is bemutatásra került. Aki van olyan spoilerőrült, hogy agyonnézte az eddigi trailereket, az biztosan azt is meg tudja mondani, hogy ezekben van-e új anyag.
Érdekesség, hogy a filmnek még mindig nincs hivatalos korhatára itthon. Az SW9 előzetesen 12-es karikát kapott a forgalmazótól, ezt viszont addig ideiglenes korhatár-besorolásként kell kezelni, míg a Korhatár Bizottság tagjai le nem vetíttetik maguknak premier előtt és hivatalos döntést nem hoznak róla. Persze nincs okunk feltételezni, hogy ne ez lenne a végleges besorolás, hiszen a Star Wars-filmek fő célközönsége mindig is a gyerekek és a serdülők voltak, hiszen a cél az, hogy ők felnőtt korukra hű fogyasztóvá váljanak. (Mondanunk sem kell, hogy a mostani veterán rajongók zöme is 8-18 évesen látta az első Star Warsát.)
Bár moziban már nem fognak bemutatni újabb Star Wars: Skywalker kora (Star Wars: The Rise of Skywalker)-előzeteseket, ez nem jelenti azt, hogy ne készülnének még reklámok a filmhez. A Disney most már minden figyelmét a tévés promócióra fordítja, és az elmúlt napokban két új spot is bemutatásra került. Aki van olyan spoilerőrült, hogy agyonnézte az eddigi trailereket, az biztosan azt is meg tudja mondani, hogy ezekben van-e új anyag.
Érdekesség, hogy a filmnek még mindig nincs hivatalos korhatára itthon. Az SW9 előzetesen 12-es karikát kapott a forgalmazótól, ezt viszont addig ideiglenes korhatár-besorolásként kell kezelni, míg a Korhatár Bizottság tagjai le nem vetíttetik maguknak premier előtt és hivatalos döntést nem hoznak róla. Persze nincs okunk feltételezni, hogy ne ez lenne a végleges besorolás, hiszen a Star Wars-filmek fő célközönsége mindig is a gyerekek és a serdülők voltak, hiszen a cél az, hogy ők felnőtt korukra hű fogyasztóvá váljanak. (Mondanunk sem kell, hogy a mostani veterán rajongók zöme is 8-18 évesen látta az első Star Warsát.)