Szekeres Viktor
Új plakátot kapott a Witcher-sorozat
Tovább folytatódik a Witcher-marketing.
A Netflix nyugodtan rendelhette be a The Witcher második szezonját, hiszen az előzetesek nézettsége alapján biztosra vehető, hogy a sorozatnak magas lesz a nézettsége. Ez ugyan alapból csak a kezdő epizódokra vonatkozna, de a szolgáltató pontosan tudja, hogy nagyon sokan vannak úgy az efféle szériákkal, hogy ha már érdeklődnek irántuk és elkezdik nézni, akkor végig is nézik, még akkor is, ha azok gyengén sikerülnek.
Persze ez nem jelenti azt, hogy a The Witcher gyenge lenne, bár egyelőre természetesen nem tudhatjuk, milyen lett, hiszen még nem érkeztek meg róla az első kritikát. A sorozat egyébként december 20-án kerül bemutatásra itthon a Netflixen, egész pontosan reggel 9 órakor - természetesen magyar felirattal és magyar szinkronnal. A kezdeti nézettség megalapozásáért egyébként a kampány is felel, ami nemrég folytatódott az alábbi plakáttal.
A Netflix nyugodtan rendelhette be a The Witcher második szezonját, hiszen az előzetesek nézettsége alapján biztosra vehető, hogy a sorozatnak magas lesz a nézettsége. Ez ugyan alapból csak a kezdő epizódokra vonatkozna, de a szolgáltató pontosan tudja, hogy nagyon sokan vannak úgy az efféle szériákkal, hogy ha már érdeklődnek irántuk és elkezdik nézni, akkor végig is nézik, még akkor is, ha azok gyengén sikerülnek.
Persze ez nem jelenti azt, hogy a The Witcher gyenge lenne, bár egyelőre természetesen nem tudhatjuk, milyen lett, hiszen még nem érkeztek meg róla az első kritikát. A sorozat egyébként december 20-án kerül bemutatásra itthon a Netflixen, egész pontosan reggel 9 órakor - természetesen magyar felirattal és magyar szinkronnal. A kezdeti nézettség megalapozásáért egyébként a kampány is felel, ami nemrég folytatódott az alábbi plakáttal.