Szekeres Viktor

Már majdnem 100 millió YouTube-os megtekintésnél jár egy új akciófilm előzetese

A War trailerjét csak a YouTube-on majdnem 100 milliószor indították el.

Indiában október második mutatták be az év legjobban várt filmjét, a War című akcióőrületet. A Yash Raj Films által gyártott alkotás már csak azért is hatalmas figyelem övezte, mert benne egymás ellen eresztetétk Vaani Kapoort és Hrithik Roshant - nem is véletlen, hogy a premiert is a legnagyobb nemzeti ünnepre időzítették. Itt a War előzetese, ami hatalmas sikernek bizonyult a YouTube-on, és akkor még más platformos nézettségeiről nem is beszéltünk.


Mondanunk sem kell, hogy a siker hatalmas volt, már az első napján 53,35 crore rúpia folyt be a vetítésekről és a filmnek csak 3 nap kellett a 100 crore rúpia eléréséhez. Október 11-éig 292,8 crore rúpia indiai bevételt hozott a War, Indián kívül pedig 64,38-at, amivel már most az év második legsikeresebb bollywoodi premierjének számít.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • cateran #7
    Kinaban is sokan elnek zsenikem....
  • Macropus Rufus #6
    ez a film már egészen vállalható sztem. Nem olyan gagyik az effektek, a látvány sem olyan szörnyű. Bár az musical rész nem kellene bele, de ez már csak így megy az indiai filmek esetében. De azért ez a 100millió nem semmi. Ez a lakosság kb. 10%-a. Ez azt jelenti, mind ha a Kincsem bemutatóját kb. 1 millió magyar nézte volna meg. Azért ez eléggé szép szám.
  • KoLaMan #5
    És ha jól láttam, a kimaradhatatlan musical-betét ebben is megvan... :-)
  • zetortraktor #4
    Igen, ezért olyan nézettek a kínai filmek előzetesei is.
  • monk00 #3
    Hát persze. Sokan vannak az indiaiak.
  • webpost #1
    1 crore rúpia = 10 000 000 rúpia