Szekeres Viktor
Mostantól kezdve horrorfilmek is kapnak húsvéti premiert
A The Curse of La Llorona bizonyítja, hogy a Húsvét sem akadálya egy horrorfilm sikerességének.
A Warner Bros. és a New Line közös filmje, a The Curse of La Llorona lett a hétvége legsikeresebb filmje Amerikában. Az első becslések szerint a horror a nyitóhétvégéjén 26,5 millió dollár bevételt hozott annak ellenére, hogy R-korhatáros volt. A vártnál erősebben kezdő film egyrészt ismét bizonyította, hogy a horrorok esetében a marketing hatása sokkal erősebb a nézőkre, mint a minőségét, másrészt az is kiderült, hogy a műfaj Húsvét idején is sikeres lehet a mozikban.
A latinx közönségre hangszerelt, keresztény tematikájú alkotás nagyjából hasonló arányban érdekelte a férfiakat és a nőket, bár a fiatalokat közel sem vonzotta be annyira a mozikba, mint arra számítottak, hiszen a nézőknek mindössze 40%-a volt 25 éven aluli, pedig a zsáner filmjei általában az ifjabb közönség fele szoktak tendálni. A film nemzetközileg 30 milliós bevételt termelt a hétvégén, természetesen Mexikóban kaszálva a legnagyobbat, 5,3 millió dollárt.
A Warner Bros. és a New Line közös filmje, a The Curse of La Llorona lett a hétvége legsikeresebb filmje Amerikában. Az első becslések szerint a horror a nyitóhétvégéjén 26,5 millió dollár bevételt hozott annak ellenére, hogy R-korhatáros volt. A vártnál erősebben kezdő film egyrészt ismét bizonyította, hogy a horrorok esetében a marketing hatása sokkal erősebb a nézőkre, mint a minőségét, másrészt az is kiderült, hogy a műfaj Húsvét idején is sikeres lehet a mozikban.
A latinx közönségre hangszerelt, keresztény tematikájú alkotás nagyjából hasonló arányban érdekelte a férfiakat és a nőket, bár a fiatalokat közel sem vonzotta be annyira a mozikba, mint arra számítottak, hiszen a nézőknek mindössze 40%-a volt 25 éven aluli, pedig a zsáner filmjei általában az ifjabb közönség fele szoktak tendálni. A film nemzetközileg 30 milliós bevételt termelt a hétvégén, természetesen Mexikóban kaszálva a legnagyobbat, 5,3 millió dollárt.