Szekeres Viktor

Hatalmas siker a mozikban az új magyar komédia

A Kölcsönlakás jött, látott és győzött.

Újabb film kapcsán intett be a magyar közönség a kritikusoknak, a nézők ugyanis nem törődtek a Kölcsönlakással kapcsolatos lesújtó újságírói véleményeknek, csak azért is megnézték a filmet, és a hírek szerint nem is csalódtak, a papíron Dobó Kata által rendezett, de egyébként csak Gulyás Buda "technikai rendezése" mellett megvalósított komédiában.

A film, bár csak a második legtöbb bevételt hozta itthon a hétvégén a mozikban, egy hajszállal a legnézettebbnek bizonyult, hiszen 57 757-en váltottak rá jegyet csütörtök és vasárnap között. A nagy kérdés, hogy a film ilyen erős kezdés után veszélyes lehet-e a valóban jól sikerült közönségkomédiának számító BUÉK 250 ezer fölötti nézőszámának túlteljesítésére?

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ostoros #6
    +1
  • NEXUS6 #5
    Nyilván a filmet az azonos című színdarabból adaptálták, ami ha jól tudom jelenleg is megy a Játékszínben. Ja és mellesleg Dobó Kata is játszik benne.

    Jó ötlet volt, hogy nem valami szokásos pályakezdőt bíztak meg forgatókönyv írtással, óccsóért, hanem egy komolyabb művet adaptáltak. Érdekes, hogy ezen tények a legtöbb kritikus figyelmét elkerülték és csípőből lehúzták a filmet. Én nem láttam, de ismerőseim szerint szódával elmegy. A fentiek miatt nem hibáztak nagyot az alkotók, a közönség elfogadja, a kritikusok meg... kapják be, ha még a minimális infót sem képesek a filmről felszedni, de a zsigeri rosszindulat relé meg behúz! LOL
  • TokraFan #4
    Magyar film? Ne vicceljünk már...Ezekkel a "színészekkel"? Ahhoz kicsit még tanulni kell...a lemaradás kb. a magyar focihoz mérhető.
  • kalapos01 #3
    "Mivel baromi nagy marketinget toltak mögé, nem csoda. "

    Ó, basszus, nálad a bölcsek köve! Ez a nyitja a sikernek! A marketing erőssége! De kár, hogy ez még senkinek nem jutott eszébe.

    Most komolyan. Ne legyünk már egyszeri Pistikék, hogy abból, hogy egy filmnek, aminek erős a kampánya, arra következtetünk, hogy elég a kampány a sikerhez. Mintha nem bukna folyton agyonreklámozott film a mozikban - magyar és külföldi egyaránt.

    "aztán kiderült, hogy egy rakás .... "

    Ez meg...? Kérdezd meg a nézőket. Fogadok, hogy a nagy részük elég pozitívan nyilatkozik a filmről. Igen, a kritikusoknak nem tetszett. de az mióta érdekel bárkit is?
  • kékherceg #2
    Mivel baromi nagy marketinget toltak mögé, nem csoda. Még a csapból is ez folyt, aztán kiderült, hogy egy rakás ....
  • Jawarider #1
    https://24.hu/kultura/2019/02/13/kolcsonlakas-film-kritika-dobo-kata/