Szekeres Viktor
Hiába lett nagyon jó, Liam Neeson új akciófilmje nem érdekelte a fiatalokat
Liam Neeson már kevésbé érdekli a közönséget.
A hétvégén mutatta be Amerikában a Lionsgate a Summit Entertainment új filmjét, a Cold Pursuitet, és az bár az előzetes várakozásokat felülmúlóan nyitott, de a 10,8 millió dolláros hétvégi bevétele is csalódásnak mondható, a színész akciófilmjei közül az elmúlt 10 évben ez kezdett a leggyengébben. Mindez javarészt annak köszönhető, hogy a fiatalokat látványosan nem érdekelte egy nagypapa akciózása, a nézők 79%-a ugyanis 25 éven felüli volt, ami azt jelenti, hogy a tinédzserek aránya még 10%-nál is kevesebb volt a nézők között.
Neeson előző filmje, a The Commuter tavaly 13,7 milliós nyitány után Amerikában 36 millió dollárig jutott el. A Cold Pursuis esetében nagyjából 30 milliós összbevételre lehet számítani. Itthon a filmet Dermesztő hajsza címmel február 21-én fogja bemutatni a Freeman Film.
A hétvégén mutatta be Amerikában a Lionsgate a Summit Entertainment új filmjét, a Cold Pursuitet, és az bár az előzetes várakozásokat felülmúlóan nyitott, de a 10,8 millió dolláros hétvégi bevétele is csalódásnak mondható, a színész akciófilmjei közül az elmúlt 10 évben ez kezdett a leggyengébben. Mindez javarészt annak köszönhető, hogy a fiatalokat látványosan nem érdekelte egy nagypapa akciózása, a nézők 79%-a ugyanis 25 éven felüli volt, ami azt jelenti, hogy a tinédzserek aránya még 10%-nál is kevesebb volt a nézők között.
Neeson előző filmje, a The Commuter tavaly 13,7 milliós nyitány után Amerikában 36 millió dollárig jutott el. A Cold Pursuis esetében nagyjából 30 milliós összbevételre lehet számítani. Itthon a filmet Dermesztő hajsza címmel február 21-én fogja bemutatni a Freeman Film.