Szekeres Viktor
Az új előzetes alapján A szolgálólány meséje marad az egyik legsötétebb sorozat
A The Handmaid's Tale-t is külön előzetessel hirdették a Super Bowl alatt.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
A szolgálólány meséje, azaz a The Handmaid's Tale Super Bowlos előzetesét nem csak a tévében látták majdnem 100 millióan, de a YouTube-os is megnézte további 10 millió potenciális néző. És bizony látva a 3. évados képsorokat, nem lehet csodálkozni a nagyon sötét jövőképet elénk vetítő sorozat sikerén, mint ahogy azon sem, hogy sokak számára túl soknak bizonyult azon állapotok elviselése, amit a széria mutat be.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
A szolgálólány meséje, azaz a The Handmaid's Tale Super Bowlos előzetesét nem csak a tévében látták majdnem 100 millióan, de a YouTube-os is megnézte további 10 millió potenciális néző. És bizony látva a 3. évados képsorokat, nem lehet csodálkozni a nagyon sötét jövőképet elénk vetítő sorozat sikerén, mint ahogy azon sem, hogy sokak számára túl soknak bizonyult azon állapotok elviselése, amit a széria mutat be.