Szekeres Viktor
Új előzetes az Alkonyzóna feltámasztásához
Tovább folytatódott a Twilight Zone reklámozása.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
Legalábbis általában így történt, azonban a CBS All Access az áprilisban bemutatásra kerülő Alkonyzónához (The Twilight Zone) továbbra is csak kedvcsináló promókat mutat be, a konkrét jeleneteket hanyagolják a sorozatból, így ők valóban külön forgatták le a fenti hirdetést, mely egy kicsit eljátszik az amerikai focit kedvelő nézőket, frászt hozva rájuk.
Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
Legalábbis általában így történt, azonban a CBS All Access az áprilisban bemutatásra kerülő Alkonyzónához (The Twilight Zone) továbbra is csak kedvcsináló promókat mutat be, a konkrét jeleneteket hanyagolják a sorozatból, így ők valóban külön forgatták le a fenti hirdetést, mely egy kicsit eljátszik az amerikai focit kedvelő nézőket, frászt hozva rájuk.