Szekeres Viktor
Hiába lett erősen közepes, a reklámok eladták a nézőknek az Üveget
Az Üveg, bár nem kezdett olyan jól, mint várták, sikeres lesz.
Ahhoz képest, hogy a Széttörve milyen kellemes meglepetés volt, a film folytatása, az Üveg már sokkal gyengébb lett, a közepes szintet is csak jó indulattal ütötte meg. Ennek ellenére a siker, legalábbis Amerikában nem marad el, hiszen a korábbi példák alapján pontosan tudni lehet, hogy a fogyasztókat a reklámok szokták inkább meggyőzni, mintsem a termék minősége.
Ennek megfelelően a film 16 millió dolláros bevételt produkált pénteken, ami az előrejelzések szerint 41 millió dollárt meghaladó hétvégi bevételt jelent, ami a hosszú hétvégére kivetítve 48 milliós lesz majd, hacsak egy nagyobb szombati csökkenést el nem szenved az alkotás. A közönség egyébként jobban reagált a végeredményre, mint a kritikusok, már a B-s CinemaScore, melyet az exit pollok alapján határoztak meg (és nagyjából 4-est jelent) ugyanúgy egy hajszálnyit csalódás, mint a bevétel.
Ahhoz képest, hogy a Széttörve milyen kellemes meglepetés volt, a film folytatása, az Üveg már sokkal gyengébb lett, a közepes szintet is csak jó indulattal ütötte meg. Ennek ellenére a siker, legalábbis Amerikában nem marad el, hiszen a korábbi példák alapján pontosan tudni lehet, hogy a fogyasztókat a reklámok szokták inkább meggyőzni, mintsem a termék minősége.
Ennek megfelelően a film 16 millió dolláros bevételt produkált pénteken, ami az előrejelzések szerint 41 millió dollárt meghaladó hétvégi bevételt jelent, ami a hosszú hétvégére kivetítve 48 milliós lesz majd, hacsak egy nagyobb szombati csökkenést el nem szenved az alkotás. A közönség egyébként jobban reagált a végeredményre, mint a kritikusok, már a B-s CinemaScore, melyet az exit pollok alapján határoztak meg (és nagyjából 4-est jelent) ugyanúgy egy hajszálnyit csalódás, mint a bevétel.