Szekeres Viktor

Az Aquaman utolsó előzetese mindent megmutat

A Warner Bros. mindent beleadott az utolsó Aquaman trailerbe.

Sokszor a mozifilmek csak egy hosszabb előzetest kapnak, azonban a nagyobb durranások esetében a két normál trailer szériatartozék. Olykor azonban egy film három hosszabb mozis reklámot is kap, és ilyenkor sosem tudni, hogy vajon erre azért kerül sor, mert még mindig nem fedezték fel az embereket az alkotást (ld. forgalmazói kétségbeesés), vagy azért, mert akkora az érdeklődés, hogy érdemes új potenciális nézőket szerezni (ld. forgalmazói fellelkesülés).


Fent a Warner utolsó kísérletét láthatjuk az Aquaman eladására, ezt már csak rövidebb, tévés reklámspotok fogják követni. Az mindenesetre figyelemre méltó, hogy a YouTube-on már majdnem 9 millióan látták a trailert, ami nem tudni, hogy azt jelenti-e, hogy ennyi a bizonytalan néző, aki még mindig nem tudja, hogy érdemes-e befizetnie a filmre, vagy sokan direkt próbálnak minél több spoilert magukhoz venni, hogy a moziban kevesebb újdonságot tapasztaljanak meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!