Szekeres Viktor

A tinik vitték sikerre Az apácát, ami az egész világot letarolta

Kevés filmet néz meg annyi fiatal, mint Az apácát.

Kezd körvonalazódni, hogy mi az olyan abszolút közepes, de legalább oldszkúl, szellemes, természetfölötti horrorfilmek sikerének titka, mint a Démonok között, az Insidious, vagy előbbiek bármelyik spinoffja. Ilyen spinoff például a most bemutatott Az apáca (The Nun) is, mely kapcsán senki nem vitatja, hogy teljesen középszerű lett a végeredmény, azonban a siker ennek ellenére sem maradt el.

Az Amerikában egyetlen hétvége alatt 53,5, nemzetközileg pedig 77,5 millió dollár bevételt termelő horror ugyanis nagyon nagy hatással volt a fiatalokra, a kampány is leginkább őket vette célba, márpedig a 18 éven aluliak általában fittyet hánynak a kritikákra. Azt pedig, hogy a stúdió a reklámozás során jól becsülte meg az érdeklődést, remekül jelzik az exit pollos felmérések, amik szerint az első napi nézők 56% 25 éven aluli volt, márpedig ez az arány kiemelkedően magas, a legtöbb hollywoodi popcorn film esetében 50% alatti marad. (Érdekesség, hogy a nemek szerinti megoszlás már kiegyenlítettebb volt, a férfiakat 51%-nyian képviselték.)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Paddy #1
    Jó film volt, itt-ott voltak benne bénán kivitelezett dolgok, de jó volt.