Szekeres Viktor
Pár óra és érkezik az Avengers 3 új előzetese
Vasárnap kerül fel a netre az új Avengers-előzetes.
Valahol nagyon jellemző a korunkra, hogy manapság már az is hírértékekkel bír, hogy egy reklám mikor kerül bemutatásra. A Disney például megírta Twitteren, hogy ma érkezik meg a Bosszúállók: Végtelen háború (Avengers: Infinity War) új előzetese, és derék módon nem kreált ennek a bejelentésnek holmi elő-előzetest. a rajongók mégis majdnem egymillióan képesek voltak megnézni az alábbi, végképp semmit sem mondó videót csak azért, hogy egy-két snittet elcsípjenek a filmből.
Így pedig máris kevésbé meglepő, hogy miért van ilyesminek hírértéke, miért függ a mozifilmek fogadtatása olyannyira a reklámoktól. Egy-egy jobb előzetes tényleg képes sikerre vinni egy filmet, hiszen nem egyszer előfordult már, hogy egy film összbevétele 40-50%-ára tett szert premierje első három napján. A stúdiók tehát pontosan tudják, hogy sokszor elég eladni egy filmet, a minőség kérdése már másodlagos. (Persze a hosszabb távú sikert már nem lehet puszta hájpra alapozni.)
Valahol nagyon jellemző a korunkra, hogy manapság már az is hírértékekkel bír, hogy egy reklám mikor kerül bemutatásra. A Disney például megírta Twitteren, hogy ma érkezik meg a Bosszúállók: Végtelen háború (Avengers: Infinity War) új előzetese, és derék módon nem kreált ennek a bejelentésnek holmi elő-előzetest. a rajongók mégis majdnem egymillióan képesek voltak megnézni az alábbi, végképp semmit sem mondó videót csak azért, hogy egy-két snittet elcsípjenek a filmből.
Trailer tomorrow. pic.twitter.com/ShVxg57EsY
— Marvel Studios (@MarvelStudios) March 15, 2018
Így pedig máris kevésbé meglepő, hogy miért van ilyesminek hírértéke, miért függ a mozifilmek fogadtatása olyannyira a reklámoktól. Egy-egy jobb előzetes tényleg képes sikerre vinni egy filmet, hiszen nem egyszer előfordult már, hogy egy film összbevétele 40-50%-ára tett szert premierje első három napján. A stúdiók tehát pontosan tudják, hogy sokszor elég eladni egy filmet, a minőség kérdése már másodlagos. (Persze a hosszabb távú sikert már nem lehet puszta hájpra alapozni.)