Szekeres Viktor
Olcsó horror tarolta le Amerikát
A Happy eath Day volt a legnézettebb film Amerikában.
Az olcsó horrorfilmekre szakosodott Blumhouse stúdió legújabb premierje, a Happy Death Day lett a legnézettebb film Amerikában a hétvégén. Az újonc három nap alatt 26,5 millió dollár bevételt hozott a moziknak és a gyártónak, és ebből a nyitányból nagyjából már sejthető, hogy a film minimum 60 milliós belföldi bevételre számíthat. A közönség kifejezetten jól fogadta, az exit pollok alapján B-s átlagosztályzattal illették, ami nagyjából négyesnek felel meg a mi skálánk szerint.
A filmet inkább a nőt választották hétvégi programjuknak, 54%-46% volt a megoszlás a két nem között, és természetesen a fiataloknak köszönhető a siker, hiszen a nézők 63%-a 25 éven aluli volt. Az itthon napokon belül Boldog halálnapot címen bemutatásra kerülő alkotás nemzetközi premiert is kapott múlt héten, 11 piacról nagyjából 5 milliós bevételt hozott. A legjobban Brazíliában és Ausztráliában szerepelt.
Az olcsó horrorfilmekre szakosodott Blumhouse stúdió legújabb premierje, a Happy Death Day lett a legnézettebb film Amerikában a hétvégén. Az újonc három nap alatt 26,5 millió dollár bevételt hozott a moziknak és a gyártónak, és ebből a nyitányból nagyjából már sejthető, hogy a film minimum 60 milliós belföldi bevételre számíthat. A közönség kifejezetten jól fogadta, az exit pollok alapján B-s átlagosztályzattal illették, ami nagyjából négyesnek felel meg a mi skálánk szerint.
A filmet inkább a nőt választották hétvégi programjuknak, 54%-46% volt a megoszlás a két nem között, és természetesen a fiataloknak köszönhető a siker, hiszen a nézők 63%-a 25 éven aluli volt. Az itthon napokon belül Boldog halálnapot címen bemutatásra kerülő alkotás nemzetközi premiert is kapott múlt héten, 11 piacról nagyjából 5 milliós bevételt hozott. A legjobban Brazíliában és Ausztráliában szerepelt.