Szekeres Viktor

Így nyomták meg itthon a Baywatch-mozifilm kampányát

Már sok helyen lecsengett az új Baywatch, de itthon még reménykednek a film sikerében.

Minden bizonnyal jó oka volt arra a UIP-Duna Filmnek, hogy csak július 13-án, jóval az amerikai premier után mutatja be a Baywatch-mozifilmet, azonban így mindenki fülébe eljutott a bukta híre, valamint az is, hogy az általános vélemény szerint nem lett túl jó a végeredmény. Ennek ellenére a forgalmazót nem érheti egy rossz szó sem, hiszen tisztességgel nyomják végig a film kampányát. Most például szinkronos tévés szpotokat adtak ki, amik remekül megmutatják, hogy klasszikus komédiára kell számítanunk.


A Baywatch eddig sem Amerikában, sem Amerikán kívül nem szerepelt úgy, ahogy azt el lehetett volna várni, így mindenképp a besült projektek között érdemes emlegetni az alkotást. A Paramount filmje Amerikában eddig 57 milliós bevételt produkált, Amerikán kívül (ahol igazán népszerű volt az alapot adó tévésorozat) pedig 95 millió dollárnál tart. A legjobban egyébként a németeknél és az angoloknál szerepel, 13, illetve 11 millió dollárt meghaladó számokkal.




Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!