Szekeres Viktor

Amerikán kívül nagy siker az új Múmia

Amerikában leszerepelt az új Múmia, mindenhol máshol nagy siker.

Ilyenkor lehet vitatkozni azon, hogy vajon a amerikai mozizóknak kifinomultabb az ízlése az átlagnál, vagy az európaiaknak és a latin-amerikaiaknak van jobb érzékük ahhoz, hogy kiválasszák az igazán jó filmeket. Mindenesetre egy biztos: míg az USA-ban leszerepelt a Tom Cruise-féle Múmia, addig nemzetközileg kifejezetten sikeres kezdte meg pályáját.

Ez annyit jelent, hogy a 125 milliós költségvetéssel rendelkező film 141 milliós bevételt szerzett Amerikán kívül vasárnapig, a Tom Cruise eddigi legnagyobb nyitányának számít. A 63 piacon bemutatott film legjobban Kínában szerepelt, ahol 52,2 milliós bevételt produkált, és ezzel olyan alkotásokat nyomott le nyitány tekintetében, mint a Wonder Woman, A galaxis őrzői 2, a Logan, a Zsivány Egyes vagy a Legendás állatok és megfigyelésük.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #10
    Ezt a sablon szöveget írod állandóan, miközben nincs realitása. Az illegális kópiák megtekintése után is lehet véleményt formálni, azzal meg nem járul hozzá senki a sikerhez...
  • Ender Wiggin #9
    8 millió a superbowl szezonon kívül sok pénz tv-re. Több, mint pl. a Wonder Woman tévés reklám költségvetése. Persze, ez töredéke az össze reklámköltségeknek, de az amerikaiak mozgósítására költött milliók hiábavalóságának egyik bizonyítéka.
  • zetortraktor #8
    Ha tudod, hogy gyenge, akkor láttad, vagyis te is hozzájárultál a sikerhez. Lehet, hogy mindenki szerint gyenge, de fizettek.
  • Kelta #7
    nem is értem, ez is meg a wonder csaj is rém gyenge kis film...
  • kalapos01 #4
    Nem nagyon, valószínűleg nem tudod, hogy számolják, ahhoz kellene Amerika is, a kínai bevétel nagy része pedig nem jut el a stúdióhoz. De miért fájna neki, te meg miért hisztizel? itthon senkit nem izgat, hogy pár szivarozó milliárdos veszít pár milliót egy filmen, vagy nyer. A filmesek megkapták a pénzüket, a többi irreleváns. (Az azt jelenti, hogy nem lényeges.)
  • kalapos01 #3
    Rég rossz lenne, ha 8 millió dollár valami maximum lenne. A marketing költség java tévére megy el, nem mozis trailerekre. Egy Super Bowl alatt 5 millió fél perc, és voltak duplázott, vagy hosszabb reklámok is, de 8 millióból még egy közepesen nézett sorozat alatt sem lehetne olyan sokat reklámozni, a Pókembert pedig az NBA alatt nyomták szénné, külö forgatott spotokkal.
  • Ender Wiggin #1
    Pedig amerikában minden jelenlegi filmnél többet költöttek tv-s reklámra. 8 millió dollárt. Jelenleg kb. 70-75 milliót hozott vissza az árából. Nem valószínű, hogy nyereség lesz a vége.