Szekeres Viktor
Nevet és arculatot vált a National Geographic
Arculatváltásra került sor a National Geographic csatornánál.
A National Geographic bejelentette, hogy globális arculatváltást hajt végre, mely a cég médiaplatformjaitól a non-profit szervezetekig minden szervezeti egységre kiterjed. Az átalakulás, melynek alapjait a 21st Century Fox-szal való együttműködés elmúlt évi elmélyítése teremtette meg, a tervek szerint megerősíti a National Geographic vezető pozícióját. A tulajdonosok a NatGeót egy prémium tartalmat szolgáltató, egyedülálló globális jelenléttel rendelkező brandnek látják.
A hivatalos tájékoztatás szerint a megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel” szó nélkül, s emellett új szlogent is kap: az angol „Further”, hazánkban „Még tovább” "magában foglalja mindazt a szellemiséget és világképet, amely a National Geographic-ot jellemzi immár 128 éve, hűen tükrözve a cég törekvéseit, hogy a vezető tartalomszolgáltató legyen a tudomány, a felfedezés és a kaland terén."
A National Geographic bejelentette, hogy globális arculatváltást hajt végre, mely a cég médiaplatformjaitól a non-profit szervezetekig minden szervezeti egységre kiterjed. Az átalakulás, melynek alapjait a 21st Century Fox-szal való együttműködés elmúlt évi elmélyítése teremtette meg, a tervek szerint megerősíti a National Geographic vezető pozícióját. A tulajdonosok a NatGeót egy prémium tartalmat szolgáltató, egyedülálló globális jelenléttel rendelkező brandnek látják.
A hivatalos tájékoztatás szerint a megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel” szó nélkül, s emellett új szlogent is kap: az angol „Further”, hazánkban „Még tovább” "magában foglalja mindazt a szellemiséget és világképet, amely a National Geographic-ot jellemzi immár 128 éve, hűen tükrözve a cég törekvéseit, hogy a vezető tartalomszolgáltató legyen a tudomány, a felfedezés és a kaland terén."