Szekeres Viktor
A magyaroknak még mindig a celebek kellenek
Remekül kezdett az RTL-es Nyerő páros.
Valóságshow-nak harangozta be az RTL Klub új műsorát, a Nyerő párost, de valójában inkább afféle bentlakásos, konfliktusos vetélkedőről, game show-ról van szó, mely kifejezetten érdekelte a magyar közönséget, amit bizonyít az is, hogy hétfőn csatornaátlag feletti teljesítménnyel, a kereskedelmi célcsoportban mért 24,4 százalékos közönségarányt ért el a premierje.
A 18:55-kor, rögtön az RTL Híradó után kezdődő Nyerő páros két TV2-es műsorral mérkőzött meg, a Tényekkel, illetve az Ezek megőrültekkel, melyek 18, illetve 10,3 százalékos közönségarányt értek el a reklámozóknak fontos korcsoportnál, a 18 és 49 év közöttiek táborában. Jól teljesített a Nyerő Páros miatt későbbre került Éjjel-Nappal Budapest a maga 22,1 százalékos kereskedelmi közönségarányával, illetve a 21,8 százalékos Barátok közt is. A TV2 gigaprodukciója, a Star Academy első hétköznap jelentkező, két részből álló adása, mely nagyjából ezzel a két műsorral küzdött meg, 7,8, illetve 9 százalékot ért el a 18-49-es korosztály körében.
Valóságshow-nak harangozta be az RTL Klub új műsorát, a Nyerő párost, de valójában inkább afféle bentlakásos, konfliktusos vetélkedőről, game show-ról van szó, mely kifejezetten érdekelte a magyar közönséget, amit bizonyít az is, hogy hétfőn csatornaátlag feletti teljesítménnyel, a kereskedelmi célcsoportban mért 24,4 százalékos közönségarányt ért el a premierje.
A 18:55-kor, rögtön az RTL Híradó után kezdődő Nyerő páros két TV2-es műsorral mérkőzött meg, a Tényekkel, illetve az Ezek megőrültekkel, melyek 18, illetve 10,3 százalékos közönségarányt értek el a reklámozóknak fontos korcsoportnál, a 18 és 49 év közöttiek táborában. Jól teljesített a Nyerő Páros miatt későbbre került Éjjel-Nappal Budapest a maga 22,1 százalékos kereskedelmi közönségarányával, illetve a 21,8 százalékos Barátok közt is. A TV2 gigaprodukciója, a Star Academy első hétköznap jelentkező, két részből álló adása, mely nagyjából ezzel a két műsorral küzdött meg, 7,8, illetve 9 százalékot ért el a 18-49-es korosztály körében.