Szekeres Viktor
Bejött a TV2-nek az új kábelcsatorna indítása
A Mozi+ elég jó nézettséget produkál eddig.
A Mozi+ elnevezésű filmcsatorna júliusi indulása óta vezeti a kábeles piacot a 18-59 évesek körében, derül ki a TV2 sajtóközleményében, bár az rejtély marad, hogy 18-49-ben, illetve a teljes lakosság tagjai között hogyan teljesít. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a tény, hogy az elmúlt héten a 10 legnézettebb kábelprogram közül 6 a Mozi+ műsorán volt látható.
A Mozi+ a kereskedelmileg fontos célcsoportban teljes napot nézve csaknem 5 százalékos (4,96% SHR) közönségarányt tudhat magáénak, míg főműsoridőben az aktuálisan tévét nézők több mint 5 százaléka (5,48% SHR) választja a csatornát. A filmcsatorna a szombati nemzeti ünnepen nyújtotta eddigi legkiemelkedőbb teljesítményét, a 18-59-es célcsoportban, főműsoridőben több mint 10 százalékos (10,32% SHR) közönségarányt ért el, köszönhetően a Női szervek premierjének.
A Mozi+ elnevezésű filmcsatorna júliusi indulása óta vezeti a kábeles piacot a 18-59 évesek körében, derül ki a TV2 sajtóközleményében, bár az rejtély marad, hogy 18-49-ben, illetve a teljes lakosság tagjai között hogyan teljesít. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a tény, hogy az elmúlt héten a 10 legnézettebb kábelprogram közül 6 a Mozi+ műsorán volt látható.
A Mozi+ a kereskedelmileg fontos célcsoportban teljes napot nézve csaknem 5 százalékos (4,96% SHR) közönségarányt tudhat magáénak, míg főműsoridőben az aktuálisan tévét nézők több mint 5 százaléka (5,48% SHR) választja a csatornát. A filmcsatorna a szombati nemzeti ünnepen nyújtotta eddigi legkiemelkedőbb teljesítményét, a 18-59-es célcsoportban, főműsoridőben több mint 10 százalékos (10,32% SHR) közönségarányt ért el, köszönhetően a Női szervek premierjének.