Szekeres Viktor
A Szellemirtók az év legsikeresebb, nem képregény-alapú élőszereplős filmje
Valamiért sokan azt gondolták, hogy az új Szellemirtók nem fogja érdekelni a közönséget. Tévedtek.
Ha egy klasszikus folytatást kap, akkor azt általában érdeklődéssel szemlélik a mozizók, főleg azt firtatva, hogy vajon mennyire sikerült az elődök szellemét és minőségét megőrizni. Arról, hogy milyen lett az új Szellemirtók, csak a magyar premiert követő kritikánkban fogunk megemlékezni, de az már biztos, hogy a film nagyon sok embert érdekelt, legalábbis Amerikában.
Arról már beszámoltunk, hogy a 46 millió dolláros kezdő hétvége kifejezetten jó, bár az igen magas költségvetés fényében túlzás lenne kiemelkedőnek nevezni a startot, mely nemcsak minden idők legtöbb pénzt hozó Szellemirtók-debütálása, hanem a rendező és a főszereplők számára is egyéni rekordot hozott. Ami azonban a legmeglepőbb, hogy ebben az évben Amerikában még egy élőszereplős premier sem érdekelt annyi embert, mint a Ghostbusters, ha leszámítjuk a képregény-filmeket. A Szellemirtók nyitánya ugyanis hazájában idén a kilencedik legerősebb volt, s ennél jobbat csak a Zootropolis, Szenilla nyomában, A dzsungel könyve és A kis kedvencek titkos élete-animációs kvartett produkált, valamint négy képregény-mozi (Amerika kapitány 3, Deadpool, Batman v Superman, X-Men: Apokalipszis).
Ha egy klasszikus folytatást kap, akkor azt általában érdeklődéssel szemlélik a mozizók, főleg azt firtatva, hogy vajon mennyire sikerült az elődök szellemét és minőségét megőrizni. Arról, hogy milyen lett az új Szellemirtók, csak a magyar premiert követő kritikánkban fogunk megemlékezni, de az már biztos, hogy a film nagyon sok embert érdekelt, legalábbis Amerikában.
Arról már beszámoltunk, hogy a 46 millió dolláros kezdő hétvége kifejezetten jó, bár az igen magas költségvetés fényében túlzás lenne kiemelkedőnek nevezni a startot, mely nemcsak minden idők legtöbb pénzt hozó Szellemirtók-debütálása, hanem a rendező és a főszereplők számára is egyéni rekordot hozott. Ami azonban a legmeglepőbb, hogy ebben az évben Amerikában még egy élőszereplős premier sem érdekelt annyi embert, mint a Ghostbusters, ha leszámítjuk a képregény-filmeket. A Szellemirtók nyitánya ugyanis hazájában idén a kilencedik legerősebb volt, s ennél jobbat csak a Zootropolis, Szenilla nyomában, A dzsungel könyve és A kis kedvencek titkos élete-animációs kvartett produkált, valamint négy képregény-mozi (Amerika kapitány 3, Deadpool, Batman v Superman, X-Men: Apokalipszis).