Szekeres Viktor

Elképzelhetetlen nagyot zakózott a legújabb hollywoodi szuperprodukció

Sem Amerikában, sem itthon nem érdekelte a közönséget az Alice Tükörországban.

Nagyon, nagyon ritkán néz be annyira filmet a Disney, mint azt tette az Alice Csodaországban folytatásával, az Alice Tükörországbannal (Alice Through the Looking Glass). Arról már múlt héten beszámoltunk, hogy milyen kevés termelt nyitányával az egymilliárdos világbevételt elérő film folytatása, Amerikában viszont ez az alacsony össze még 58%-kal csökkent is a második hétvégére, ami azt jelenti, hogy az élőszereplős mese még mindig csak 51,3 millió dollárnál tart, és most már biztosra vehető, hogy összességében hazájában még a 80 millió dollárt sem fogja elérni, vagyis annyi pénzt sem hoz, mint az első rész két(!) nap alatt.

A 175 millió dolláros film persze nemzetközileg biztos, hogy jobban fog szerepelni, hiszen Amerikán kívül a folytatásfilmek mindig sikeresebbek, jelenleg az Alice 2 125 millió dolláron áll, azonban meglepő módon a magyarok ezúttal átláttak a szitán, és itthon is elhasalt a második rész. Míg a Csodaország pár éve 58 ezer nézővel kezdte meg mozis futását és jutott el 260 ezer nézőig, addig a Tükörország csupán 16 126 nézővel nyitott, és valószínűleg nagyon hamar ki fog kapni a multiplexekből.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • tom_pika #8
    no de tényleg... van az egész Alice témának értelme? vagy csak öncélú agymenés?
  • Ender Wiggin #7
    Valószínűleg igen. De ettől még sikerülhetett pemanensen tönkretenni Depp karrierjét. A csajéről nem is beszélve (már ha egyáltalán volt neki karrierje).
  • Gauge #6
    Az nem botrány, hanem szokásos lehúzása a pasiknak/férjeknek. Sok ott a ribanc. Ennyi.
  • Ender Wiggin #5
    Amerikában Depp botránya is befolyásolhatta...
  • Szefmester #4
    Voltak reklámjai, sőt még hogyan készült műsor is. Na meg ne felejtsük ki hogy egyik adón reklám helyett interjúkat adtak a szereplőkkel. :D
  • Zsoltee_a_bator #3
    Az elso resz minosege sem hasznalt nagyon gondolom.
  • zetortraktor #2
    Mesélj, miből gondolod, hogy valaki csodálkozik? Vagy miből gondolod, hogy a forgalmazó úgy döntött, hogy inkább nem reklámozza a termékét? Elég Mórickás, hogy "én nem tudok róla" = "nem reklámozták". Ennyire egész nap a tévén lógsz, hogy meg tudod ítélni? Bőven van plakátja, gyerekcsatornákon is mennek a reklámjai.

    Egyébként is, mi ez az elmaradottság? Manapság utcai plakát vagy televíziós reklám kell ahhoz, hogy valamiről értesülj? Tele van a net hírekkel róla (már vagy egy éve), egy csomó előzetest is látni lehetett, tippre csak a magyar előzetesek vonzottak több tízezer megtekintést, az angolról nem is beszélve. Stb.
  • BaliBoy #1
    Én konkrétan azt sem tudtam, hogy már a mozikban van. Se egy TV spot-ot sem egy plakátot nem láttam. Ha nincs valami reklámozva akkor nincs min csodálkozni.