Szekeres Viktor

Totális pusztítás az X-Men: Apokalipszis új előzetesében

A Fox stúdió 7,5 millió dollárért sugározta az X-Men: Apokalipszis új előzetesét.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl. Ahogy az lenni szokott, a Super Bowl alatt félpercenként hatalmas összegekért, idén körülbelül 5 millió dollárért vásárolhattak reklámot a hirdetők, így legtöbben igazán igyekeztek kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.


Az X-Men: Apokalipszis (X-Men: Apocalypse) a többi reklámozott filmmel ellentétben nem 30, hanem 45 másodperces promóanyagot kapott a CBS csatornán, valamikor a nagy meccs szünetében. A trilógia zárórészét nagy várakozás előzi meg, azonban a nagy kérdés az, hogy az Apokalipszisnek sikerül-e megismételnie elődje sikerét. Ugyanis míg az X-Men: Az elsők meglehetősen visszafogottan szerepelt a jegypénztáraknál, s Amerikában 146, míg a világ többi részén 207 millió dollár bevételt termelt, addig a tavalyi Eljövendő múlt napjai tarolt, 234, illetve 514 milliós bevételt generált az amerikai, illetve a nemzetközi piacon.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!