Szekeres Viktor
Elkelt a Viasat
Befejeződhet a Viasat felvásárlása.
A Sony közleményben tudatta a sajtóval, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte, hogy a Sony Pictures Television Networks felvásárolja a Viasat Hungária Zrt. részvényeinek 100%-át a Modern Times Grouptól. A VIASAT3, a VIASAT6, valamint a Viasat Play eddig az MTG portfóliójába tartozott, mostantól viszont azon portfólió része lesz, amelybe jelenleg az AXN, az AXN White, az AXN Black, az AXN NOW és az AXN Player is beletartozik.
A Sony közleményéből kiderül, hogy a céljuk mindenképpen az, hogy a két Viasat-csatorna tovább erősítse pozícióját a fiatal, magas státuszú városi nézők körében. A tervek szerint megmarad a csatornák tematika szerinti elválasztása is: a VIASAT3 továbbra is könnyed, szórakoztató csatornaként működik majd, megőrizve a saját tartalmakat, a VIASAT6 pedig a fiatal férfi közönség körében kíván tovább növekedni, többek között scifi és fantasy tartalmakkal, valamint férfias valóságshow-kkal.
A tranzakció tényleges lezárását követően az Sony Pictures Television Networks portfóliója 6,3 %-os közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon, ezzel a hazai piac harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliója lesz.
A Sony közleményben tudatta a sajtóval, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte, hogy a Sony Pictures Television Networks felvásárolja a Viasat Hungária Zrt. részvényeinek 100%-át a Modern Times Grouptól. A VIASAT3, a VIASAT6, valamint a Viasat Play eddig az MTG portfóliójába tartozott, mostantól viszont azon portfólió része lesz, amelybe jelenleg az AXN, az AXN White, az AXN Black, az AXN NOW és az AXN Player is beletartozik.
A Sony közleményéből kiderül, hogy a céljuk mindenképpen az, hogy a két Viasat-csatorna tovább erősítse pozícióját a fiatal, magas státuszú városi nézők körében. A tervek szerint megmarad a csatornák tematika szerinti elválasztása is: a VIASAT3 továbbra is könnyed, szórakoztató csatornaként működik majd, megőrizve a saját tartalmakat, a VIASAT6 pedig a fiatal férfi közönség körében kíván tovább növekedni, többek között scifi és fantasy tartalmakkal, valamint férfias valóságshow-kkal.
A tranzakció tényleges lezárását követően az Sony Pictures Television Networks portfóliója 6,3 %-os közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon, ezzel a hazai piac harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliója lesz.