Szekeres Viktor

Brutális összeget kínáltak Leonardo DiCaprio tervezett új filmjéért

Hatalmas, stúdiók közti licitálást nyert meg a Fox.

Hollywoodban több stúdió is meg akarta szerezni Don Winslow idei regényének, a The Cartelnek a megfilmesítési jogait, és a nagy licitálásból végül a Fox jött ki győztesen. A Deadline értesülései szerint a stúdió nem elég, hogy egymillió dollár körüli összeget fizetett a film jogaiért, az üzletbe további egymillióért bevették az író 2006-os, The Power of the Dog című regényét, s így összességébe, a megfilmesítési kötelezettséggel, valamint a forgatókönyvírói díjazásokkal közel 6 millió dollárt kellett kipengetnie a Foxnak.

A licitálást a stúdió többek között azzal nyerte meg, hogy a The Cartel rendezőjének Ridley Scottot ígérte be, s már el is kezdték megkörnyékezni Leonardo DiCapriót Keller ügynök szerepére, aki egy mexikói drogbáróval veszi fel a küzdelmet. Jelen állás szerint az lehet a terv, hogy a két könyv történetét egy közös filmben mosnák össze.

Don Winslow-regényt legutóbb 2012-ben adaptáltak, akkor a Vadállatokat Oliver Stone rendezte meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zetortraktor #4
    nem azért sztrájkoltak, mert kevés pénzt kapnak a szkriptekért. az írás iszonyatosan jól meg van fizetve, és valóban van 1-2 kiemelt, 1 millió fölöttis szkript. de a szkript csak egy része az üzletnek, a fontosabb része a development.

    arról nem is beszélve, amit szinte senki nem lát, miszerint az íróktól rengeteg forgatókönyvet megvesznek és dolgoznak velük évekig, hogy aztán a film sose készüljön el. évi egy, soha el nem készített szkripttel, amit mozifilmes stúdió vesz meg magasan az amerikai átlagfizetés fölött lehet kaszálni.
  • zetortraktor #3
    "a studiok, forgalmazok, befektetok es egyebek akar tobb szaz millios "hasznot" is termelhetnek. "

    nincs befektető meg egyéb és általában a stúdió se kap ilyen hasznot, max minden huszadik filmmel, miután több száz milliót kockáztat.
  • Gerysama007 #2
    Így van. És épp ezért volt 2007-ben az a forgatókönyvírói sztrájk. Kéne még egy.
  • Alexease #1
    Az irokrol (eredeti es/vagy forgatokonyv) ritkan beszelnek, foleg a dijazasaikrol. De ha a fenti osszegek kiemeltnek szamitanak, akkor kicsit igazsagtalannak tunik a helyzet, amikor egy valoban jol sikerult filmbol egy-egy szinesz akar 25-50M-ot kaszal, mig a studiok, forgalmazok, befektetok es egyebek akar tobb szaz millios "hasznot" is termelhetnek.