Szekeres Viktor

Egy olcsó horror majdnem megcsapta az új szuperfilmet

A Poltergeistet pénteken majdnem többen látták, mint a Holnapoliszt.

A hétvégi teljesítményt tekintve biztos, hogy jobb teljesítményt fog nyújtani a Disney új látványscifije, a közönséget eléggé megosztó Holnapolisz, azonban a stúdió valószínűleg nem örült annak a ténynek, hogy a nyitónapi eredmények alapján a Fox horror-rebootja, a Poltergeist majdnem megelőzte. Mindez annak ellenére történt meg, hogy a két film költségvetését tekintve elég nagy kontrasztban van egymással, hiszen míg a Holnapolisz majdnem 200 millió dollárba került és hihetetlen költséges reklámkampány kísérte, addig a Poltergeist egy alacsony költségvetésű film volt, s a kampánya is csak egy bizonyos nézői csoportot célzott meg inkább.

Mindig azt szoktuk mondani, hogy a marketing hatékonyságát az első napok bevételi eredményével lehet lemérni, hiszen a filmeket ekkor nézők esetében a kritikák és mások visszajelzései nem sokat nyomnak a latba, őket csak és kizárólag a reklámok viszik be a moziba. Nos, míg a Holnapolisz bemutatkozó napján, pénteken 9,7 millió dollár bevételt gyűjtött, addig a Poltergeist 9,4 milliót. Nyilvánvalónak látszik, hogy egyik sem tudja felvenni a versenyt a két múlt heti premierrel, hiszen a Tökéletes hang 28, míg a Mad Max 4 16,6 milliós nyitónappal sokkolt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #1
    Azért az eredeti Poltergeist nem hulladékhorrornak volt szánva, volt igazi, bizonyított rendezője (Tobe Hooper), írója (Steven Spielberg), színésze (Craig T. Nelson, JoBeth Williams), és jóval kevesebb moziban vetítették, de sikeresebben, mint az újat. Olcsó tucat videófilmnek tűnik az új.